26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

יום הקשיש הבינלאומי אורגן ע"י המשרד לענייני גמלאים בכנסת

"מצבם של הקשישים בישראל חמור ביותר. מנתונים שבידי המשרד לענייני גמלאים, כשני שליש מכלל אוכלוסיית הקשישים מתקשים לגמור את החודש. אלפי אזרחים ותיקים אינם מצליחים לממש את זכויותיהם המגיעות להם על פי חוק, כאשר מימושן יכול לסייע להם לכסות חלק ניכר מהוצאותיהם. אני קוראת לכל הגופים ליידע את האזרחים הוותיקים באופן אקטיבי לגבי זכויותיהם. האזרחים הותיקים בישראל הינם נכס לאומי ולא,חס וחלילה נטל לאומי. אנו מעריכים ומוקירים את פועלכם ותרומתכם למדינה".
את הדברים אמרה סגנית השר לענייני גמלאים, ד"ר לאה נס במהלך יום הקשיש הבינלאומי שצויין היום בכנסת. היום צויין בדיון מיוחד בועדת העבודה והרווחה בר' ח"כ חיים כץ ועסק בחיוב הרשויות השונות ביידוע האזרחים הוותיקים בדבר זכויותיהם, כלל עדויות אישיות וחשף נתונים חדשים בדבר מצב הקשישים בישראל.
בהמשך נערך הארוע המרכזי באודיטוריום במעמד יו"ר הכנסת,ס' השר וח"כ חיים כץ ובהשתתפות למעלה מ- 500 אזרחים ותיקים שנהנו מהופעה של הגבעתרון. היום נחתם בישיבה מיוחדת במליאת הכנסת שציינה את יום הקשיש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סבסוד ממירי DTT למעוטי יכולת

אריק זיו ויזר

מדוע השר דרעי לצדו של המבוקש עזמי בשארה?

אריאל אילוז

אושר לקריאה ראשונה: תוקם מועצה ארצית לביטחון תזונתי

אריק זיו ויזר

החל ממחר, ה 1 בינואר מחויבים בתי עסק לציין מהי כמות הפריטים המוצעת במחיר מבצע

אריק זיו ויזר

אלקין לוחם במחרימי ישראל

אריק זיו ויזר

הלילה נחתם ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לש"ס.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן