32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

יובל שטייניץ: "נתניהו לא זקוק לכפיים מהמחנה הציוני"

כך אמר השר ד"ר יובל שטייניץ בעימות עם חה"כ שלי יחימוביץ מהמחנה הציוני בתכנית "שש עם עודד בן עמי" בערוץ 2. על השחיתות במשטרה: "ניצבים לא חסינים מענישה"


 


עימות טלוויזיוני נערך בין השר יובל שטייניץ מהליכוד לבין ח"כ שלי יחימוביץ מהמחנה הציוני בתכנית "שש עם עודד בן עמי" בערוץ 2. ח"כ שלי יחימוביץ אמרה בעימות שנערך בין השניים שאם ראש הממשלה בנימין נתניהו, יבטל את נסיעתו לארצות הברית בראשית חודש מארס אזי "המחנה הציוני" לא יגמגם ויריע לבנימין נתניהו ויברך על ביטול הנסיעה שלו לנאום בקונגרס.


"אני אומרת כאן משהו שלא תיאמתי עם יו"ר המפלגה שלי בוז'י הרצוג, אך אני בטוחה שהוא יסכים לדברים שלי. אם ראש הממשלה יבטל את נסיעתו לארצות הברית אנו נעמוד לצדו ונברך אותו על מעשהו זה".


השר יובל שטייניץ הגיב ואמר שראש הממשלה אינו זקוק לתרועות של "המחנה הציוני" ונסיעתו לארצות הברית חשובה ביותר משום שהוא היה זה שבזכותו נושא הגרעין האירני עלה לסדר היום העולמי ובזכותו ישנן סנקציות נגד טהרן. אני לא מעלה על הדעת שנתניהו צריך להיכנע לדרישות של השמאל ולא לטוס לארצות הברית. זו נסיעה חשובה ביותר כדי שבעולם יבינו שאם המעצמות יסגרו הסכם עם טהרן זו תהיה בכייה לדורות. זה יהיה הסכם רע לא רק לישראל, אלא לכל העולם הנאור" אמר שטייניץ.


ד"ר יובל שטייניץ התייחס להתפתחויות במשטרת ישראל ועל חקירתו היום של ניצב חגי דותן, שהוא ניצב שביעי שנחקר והוצא משורות המשטרה בשנה האחרונה ואמר : "זו חרפה. מה שקורה במשטרת ישראל זו חרפה מדרגה שלא ידענו כמותה. אני מגנה את המעשים הללו של ניצבים במשטרה או בכל גוף אחר במדינה. פגיעה בנשים והטרדות מיניות מחייבות ענישה וגם ניצבים שסרחו יילכו הביתה"

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד כסינטבון

אריק זיו ויזר

אתר ליכודניק משתתף בצער משפחת איזון

אריק זיו ויזר

כחלון: "שאמה יהיה שר ואתי תלמי תחליפו כח"כית"

אריק זיו ויזר

סגן השר לשעבר איוב קרא חנך סניף של הביטוח הלאומי

אלי חזן

כהן לרה"מ: "קרא לביטול תאגידי המים"

אלי חזן

דודו חיים על האזכרה למנחם בגין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן