25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

יואב שמחי: “בסוף השבוע ייסדנו את מוקד הכח המרכזי בפריימריז של הליכוד”

הפורום החברתי שלצד יו”ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי,  הקים את מטה הבחירות ויצר את מאגר הקולות מהגדולים בליכוד. ציון לנקרי , יו”ר המטה החדש: אנחנו כוח מרכזי בליכוד. כוח ששם לו למטרה לקדם מועמדים עם ראיה כלכלית חברתית בראש ובראשונה. השנה הוכחנו את מחוייבותנו החברתית : הצלחנו יחד לקדם את כרית הבטחון בסך 2.5 מיליארד שקלים לטובת 150,000 עמיתי קרנות הפנסיה הותיקות מדברת בעד עצמה.

אמש, יומיים קודם לועידת הליכוד, הודיע  יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית, יואב שמחי ,על מינויו של ציון לנקרי, פעיל הליכוד המרכזי בנהריה ליו”ר מטה הבחירות של הפורום החברתי שלצד ההסתדרות הלאומית.  בשנתיים האחרונות התחזק הפורום וצבר כוח אלקטוראלי מהגדולים ביותר כיום בליכוד. לנקרי: “בסיס הכוח שלנו הם אותם 5000 חברי הליכוד החברים בהסתדרות הלאומית ונחשבים כמתפקדי הקצה שלנו.המעגל המיידי שחובר אלינו , הם יותר מ 3000  מתפקדים מכל הארץ, המזוהים עם  החברים המרכזיים בפורום החברתי.  הפעילים המרכזיים מהווים מכפילי כוח “

לישיבתו הראשונה של המטה הגיעו פעילי ליכוד מרכזיים ובהם: שלמה מליחי מסניף עפולה, אברהם ערוסי מבית דגן, אדירם דוד מסניף תל אביב, מירה תורג’מן מקרית חיים וחנה בן זקן מחיפה. ששי שדה יו”ר ועד עובדי מוסדות הע”ל , יוסי מרציאנו מבת ים, אהרון קראזי מירושלים , דוד לוק מיפו, משה משה מפתח תקווה, יקי שוורץ יו”ר סניף הליכוד בהדר יוסף ודוד צפריר מראשי סניף הליכוד במודיעין.

כל משתתפי ישיבת היסוד של מטה הבחירות לקראת הפריימריז משוכנעים כי בסופו של יום, איחוד כוחות זה משרת את המטרות שהציב לעצמו הפורום החברתי שלצד ההסתדרות הלאומית. “מאגר  הקולות המרכזי של הליכוד שיצרנו הערב כבר מעורר הדים בשטח. כבר קיבלנו פניות משרים, חברי כנסת ומועמדים במחוזות לקבל את תמיכת הפורום החברתי. התשובה שלי לכולם היא זהה: אנו נתמוך בכל מועמד בעל אוריינטציה כלכלית חברתית אשר הוכיח את עצמו בקדנציה האחרונה או שלחילופין ישכנע אותנו כי פניו לקידום מטרות הפורום החברתי” סיכם ציון לנקרי את מפגש היסוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גרינוולד מתמודד במחוז דן

אלי חזן

לא לטרור, כן לתושבי הדרום – על פריימריז בצל טרור

אלי חזן

מדוע לא אצביע לקרן ברק

אלי חזן

העתירה נגד שאמה נדחתה. יישאר במקום ה – 21

אלי חזן

ידיעות חיפה : יוליאנה אליעזר תתמודד על משבצת העולים

אלי חזן

משה בר יתמודד על משבצת מחוז תל אביב

אלי חזן
דילוג לתוכן