20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

יואב דבוש ושלומי גבאי מדברים מהשטח עם ח”כ ציפי חוטובלי

יואב דבוש מנכ”ל פורום מדברים מהשטח ויו”ר עמותת צ’לאת בושאייף אירח את ח”כ ציפי חוטובלי בבית הכנסת בושאייף במושב זיתן, יחד עם שלומי גבאי ביום חמישי 22/04/10.

ביום חמישי האחרון 22/04/2010 אירח יואב דבושמנכ”ל פורום מדברים מהשטח ויו”ר עמותת צ’לאת בושאייף זיע”א את ח”כ ציפי חוטובליבבית הכנסת בושאייף במושב זיתן יחד עם שלומי גבאי. ח”כ חוטובלייזמה את המפגש במטרה להתחלת שיתוף פעולה עם פורום מדברים מהשטח ומנהליו יואב דבוש ושלומי גבאי. יו”ר הוועד המנהל את ביה”כ ומנכ”ל פורום מדברים מהשטח, יואב דבושהציג לח”כ חוטובליאת בית הכנסת ואת סיפורה הייחודי של הצדקת בושאייף זיע”א הידועה בקרב עשרות אלפי אנשים מישראל ומכל העולם כבעלת סגולות ייחודיות. ח”כ ציפי חוטובליהתפללה בבית הכנסת תפילת מנחה והדליקה נרות ושמן בחדר הקנדיליים המיוחד. ציפי התפעלה מיופיה האדיר של בית הכנסת והתחושה הייחודית בה.

ח”כ חוטובלייזמה את הביקור במטרה להתחיל שיתוף פעולה עם פורום מדברים מהשטח ומנהליו יואב דבוש ושלומי גבאיובמטרה לרדת אל השטח ולשמוע את הפעילים. משלומי גבאי נמסר כי: “היה ביקור מאוד מעניין ואנו רוצים להמשיך לשתף פעולה”. ממנכ”ל פורום מדברים מהשטח, יואב דבושנמסר: “הביקור היה חיוני מאוד ומוצלח. ח”כ ציפי חוטובלי מעוניינת לדבר מהשטח ולשמוע את קולות הפעילים, אנו שמחים ומברכים על כך ומקווים להמשך שיתוף פעולה פורה”.


 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סניף הוד השרון מארח את ח”כ יריב לוין

אריק זיו ויזר

בחירות בליכוד – ניצחון האחדות

אריק זיו ויזר

השר מיכאל איתן בסניף הליכוד בכפר סבא

אריק זיו ויזר

תקיפת מפגינים פלשתינאים ואנארכיסטים פעילים ימניים ובינהם פעילי ליכוד בגדר בנעלין./מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

ברכות ליהודית בנד ולברוך נתח

אלי חזן

דנון בהרמת כוסית לראש השנה: הליכוד העולמי ימשיך במאבק גם בשנה הבאה! / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן