33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

יהודה גליק מתמודד במשבצת יהודה ושומרון

שליח ציבור. הוא עוד לא התאושש מניסיון ההתנקשות בחייו וכבר מתמודד לרשימת הליכוד במחוז יהודה ושומרון

 

 

חברי הליכוד הותיקים מכירים את הרב יהודה גליק, המתמודד על משבצת מחוז יוש (317), כבר שנים רבות. הרבה לפני פרסומו הציבורי האחרון בעקבות ניסיון ההתנקשות בחייו לפני חודשיים.

 


עוד בשנות התשעים עבד גליק כדוברו של שר הקליטה דאז יולי אדלשטיין.  במשך השנים התקדם לתפקידים בכירים במשרד הקליטה כולל מנהל אגף הסברה, מנהל היחידה לזהות יהודית, ובתפקידו האחרון מנהל איזור הדרום.


בשנת 2005 היה יהודה גליק הבכיר בעובדי המדינה שהתפטר מתפקידו עקב תוכנית ההתנתקות. זאת, לאחר ששלח מכתב לשרת הקליטה דאז ציפי לבני ובו כתב שאינו יכול לשאת באחריות ממשלתית לדרום לאחר שתוכנית ההתנתקות שהממשלה מקדמת  תסכן את תושבי אשקלון בטילים. ציפי לבני כמובן לעגה לחששותיו.


לאחר פרישתו ממשרד הקליטה חזר גליק לפעילות אינטנסיבית בליכוד. בין השאר ריכז עבור חברת הכנסת מירי רגב את השדולה בכנסת למען החלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון. גליק נבחר בבחירות האחרונות ברוב של 80 אחוז למשבצת מחוז יהודה ושומרון בליכוד אך מפאת החיבור עם ישראל ביתנו נדחק למקום ה56


בשנים האחרונות פועל יהודה גליק בנמרצות רבה למען יישום זכויות האדם ליהודים בהר הבית ויישום הריבונות הישראלית במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. במסגרת זאת הופיע עשרות פעמים בועדות השונות בכנסת וכן עלה להר עם חברי כנסת ושרים ואישי ציבור להציג בפניהם את הסכנות במקום.


לפני חודשיים כמעט שילם גליק בחייו על אותם סכנות מפניהם התריע מעל כל במה אפשרית. ביום 29/10 נורה מטווח של חצי מטר באמצעות ארבעה כדורים מידי מחבל של הג’יהד האיסלמי. הירי גרם לפציעה אנושה ורק בנס  ובתפילות הצליחו הרופאים להציל את חייו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא עם סולידאריות דרוזית

אלי חזן

שבח שטרן רע לליכוד ?

אלי חזן

כולנו חנה בן זקן

אריק זיו ויזר

המהפך המדיני של סנדרה רג’ואן

אריק זיו ויזר

ניצחון לנתניהו במרכז הליכוד

אריאל אילוז

מזל טוב לדודו חיים לרגל אירוסיו

אריאל אילוז
דילוג לתוכן