13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

יהדות תימן עושה כבוד לאזרחים הוותיקים

סגנית השר נס:" עתידו של העם ועתידה של המדינה טמון בחיבור של דור העתיד עם עברו"

אזרחים וותיקים תושבי העיר נתניה התכנסו לערב מיוחד באמפיתיאטרון במכללה האקדמית בנתניה, שיזם המשרד לאזרחים וותיקים, יחד עם המרכז לשילוב מורשת יהדות המזרח ו"בית המייסדים"- העמותה למען הקשיש. באירוע השתתפו גדולי הזמר התימני כמו הזמרים אהרון עמרם, ציון גולן, ועוד, והופיעה הלהקה התימנית "עמקא" של המועצה האזורית "מטה-אשר". האירוע התקיים במעמד סגנית השר לאזרחים וותיקים, ד"ר לאה נס, מנכ"ל המשרד, אהרון אזולאי, יו"ר הועד למען החייל, תא"ל במיל' אביגדור קהלני, ד"ר יגאל בן שלום ואישים נוספים.

 

סגנית השר נס הבטיחה לנוכחים להמשיך ולפעול למען תושבי העיר ואזרחיה הוותיקים ואמרה כי "המשרד לאזרחים ותיקים עוסק במכלול ההיבטים הנוגעים לאזרח הוותיק ובין היתר גם בחיבור הבין דורי. במשרד לאזרחים ותיקים מאמינים כי עתידו של העם ועתידה של המדינה טמון בחיבור של דור העתיד עם עברו, שכן עם ללא עבר הנו עם ללא עתיד."

עוד היא הוסיפה כי  "אנו מקיימים את ערב הקהילה הזה, ועוד כנסים רבים ברחבי הארץ אודות עדות רבות ושונות, כדי לעודד את הלימוד והעיסוק במסורות השונות, וכדי להפיץ ידע זה לרבים- כך שנדע שהשרשרת נמשכת, ושהדור שלנו בנה חוליה נוספת בשושלת הדורות."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סקר השר החברתי : גמליאל הפופלארית ביותר

אריק זיו ויזר

בוגי: "הדור הצעיר ברשות מתחנך לשנאה לישראל"

אלי חזן

מכתב תודה לראש הממשלה

אריק זיו ויזר

העם דורש שקיפות בועדת השרים לחקיקה

אלי חזן

השר סער מחזק את הערכים – מתוך "הארץ"

אריק זיו ויזר

דברי שר החינוך בכנס ון ליר לחינוך גדעון סער

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן