26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

יאיר דידי מתמודד לחברות בועדת חוקה

יאיר דידי, פעיל ליכוד ופעיל חברתי מרמלה במשך שנים רבות, מתמודד לחברות בועדת חוקה 

 

http://www.youtube.com/watch?v=l6SVlKnKsfQ

יאיר דידי הוא אחד הפעילים הותיקים והנמרצים ביותר בסניף רמלה. לליכודניק הוא מבהיר כי “מאז ומתמיד הייתי ליכודניק גם כשהיו כאלו שהלכו לרעות בשדות זרים משום שאני גדלתי אל תוך התנועה”.

הוא נולד ברמלה ב – 1960 להורים שעלו מתוניס ומאז לא עזב. הילדות, הנעורים ההתבגרות ואף את שאר חייו הוא העביר ברמלה והוא די מרוצה שזאת העיר שלו אם כי היה משנה בה מספר דברים. בצבא שירת כחימושניק. הוא עצמאי שעובד כיזם קמעונאי. יש לו שלושה ילדים : הגדול בן 24, חיילת בצבא וילד מתבגר.

מתי התחלת את הפעילות שלך ?

“התחלתי את הפעילות שלי בגיל 14 בתנועת בית”ר. הפעילות שלנו הייתה בזמן בגין אללה יירחמו. יותר מאוחר דיברו על החזרת רמת הגולן אז יזמנו את צעדת רמת הגולן ואחר כך קיימנו צעדות על יהודה ושומרון ולאחר מכן דיברו על החזרת שארם אז ירדנו לשארם. צעדנו. בסוף בגין החזיר את שארם. אני עד היום כועס על זה. זה המקום הכי יפה בעולם. אפילו חלק משירותי הצבאי ביליתי שם”.

20 שנה למותו של בגין. איך הייתה הרגשת המהפך?

“הייתה הרגשה נהדרת. אנחנו בכלל ידענו אותה מבעוד מועד. שם למדתי לעשות בחירות. יש לנו חברה ותיקים ברמלה : אני, שלמה ברבי, מזל אשכנזי, מוטי כהן, מאיר כהן ואחרים שהמקצוע שלנו בחירות. עכשיו עברנו את ההסתדרות וניצחנו עם רועי”.

ראש הממשלה הודיע שהוא רוצה להיבחר כנשיא הוועידה. אתה תומך או לא תומך ?

“אני לא מתנגד אבל מצד שני הוא לא צריך לעשות את הצעד הזה”.

אתה בעד להחזיר את הכוח לחברי המרכז ?

“כן. לי זה הזיק שאני חבר מרכז. אם יש לי בעיה ואני פונה לשר אז המצב החדש שלא רק שלא עוזרים לי אלא שאני מופלה לרעה. פעם ההינו פונים והיו עוזרים לו, היום אנו פונים ומתעלמים מאיתנו. כשם שזה לא הוגן לאזרח רגיל שפונה ללשכת שר כך זה לא הוגן כלפינו. אחד השרים אמר לי במפורש לאחר פנייה שלי : אני לא יכול לעזור לך כי אתה חבר מרכז. יותר מכך, השיטה הנוכחית חוסמת חדשים כי עלויות הבחירות מטורפות”.

יש לך דוגמא קונקרטית חיובית לגבי קשר עם שרים ?

“פניתי למשה כחלון בנושא הטוקמן והמחירים המופקעים למגזרים החלשים. הוא בדק את העניין והמחיר ירד. מקרה דומה היה לי בנושא מחזור עם השר גלעד ארדן. זה שירות לציבור אבל אף אחד בתקשורת לא יכתוב על זה”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גל התפקדויות לליכוד במגזר הערבי

אריק זיו ויזר

הפורום ל”דמוקרטיה וצדק בליכוד”

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף מעלה אדומים

אריק זיו ויזר

אלפי ליכודניקים “יספרו לאחור” וייתנו את האות לחידוש הבנייה ביהודה ושומרון

אריק זיו ויזר

בחשכת הליל החדירו אלפי מתפקדים לספר הבוחרים

אריק זיו ויזר

כ”ץ ראשון בקו ההתפקדות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן