24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

טרבלסי על שחרור שליט

אני אישית תמיד התנגדתי לשחרור מחבלים עם דם על הידיים, ולא רק בדעה זאת נשארתי אלא האמנתי שעלינו להכביד את העונש עד לכדי הוצאה להורג מחבלים שרצחו יהודים. אך לצערי בגלל הרגישות היהודית שלנו ובגלל חוסר יישום הענישה ברחוב הישראלי, נמנעת מדינת ישראל מלעשות כן.

כמו כן בנושא שליט, אביא ציטוט שכתבתי לאחר חטיפת החייל לפני מספר שנים וכך כתבתי אז “יש דרכים נוספות לסיים את הסיפור העגום של גלעד שליט. חמאס איננו חיזבאללה ועזה איננה אירן.אם רק נרצה נוכל להשיג מהם את החייל האומלל על מגש של כסף:באיום ישיר על חיי ראשי שלטון הרשע שם,בניתוק חשמל,מים,טלפון,הפסקת מזון.אין מוסרי מכך,וזה עדיין אפשרי. 
ולכן בשם המשפחות החטופים העתידיים שעוד לא יודעות שזה מה שעתיד לקרות להן אחרי שחלילה יקבל הרשע את הפרס שממש לא מגיע לו:אל תעשו זאת.אל תהפכו רוצחים ארורים לשבויי מלחמה שכל תכלית שהותם בכלא היא לשמש קלף מיקוח.אל תחתמו הסכמים עם החמאס\שטן,עם מי ששפך דם רב כל כך של אנשים טובים וחפים מפשע,תמימים וישרים.אל תעניקו להם ניצחון כזה”
בעניין שליט, נכון שהמחיר הוא מוגזם לחלוטין, תקדים שלא היה כמותו בהיסטוריה. אך אני חושב שבמקום שאנו נראה את הצד השלילי של המטבע עלינו לראות את הצד החיובי, כמו: הורדת המחיר מדרישות ארגון הטרור, עלית המורל של הציבור ורוב מתגייסי צה”ל. אנחנו חייבים להיות מאוחדים. אך להתכונן בשקט ובזהירות גם לגרוע מכל.
זו החלטה מייסרת, השמחה והעצב מתערבבים. על כף המאזניים עמדו חובתנו המוסרית בהשבת חייל ובפדיון שבויים, אל מול שחרור הנתעבים שברוצחים. עמדותיהם של ראשי מערכת הביטחון הכריעו את הכף לטובת העיסקה אצלנו.(אפשר ואף חובה לסמוך עליהם) קל מאד להתנגד כשאינך בצומת ההכרעות. ולכן אני מבקש מכל אחד ואחת שלא לעשות דבר עד להחזרת חיילנו השבוי כבר 5 שנים בכלא האוייב הנתעב לבית. (זכרו טעויות שלנו יוכלו לסכן את חייו, זכרו שעם חזרתו ארצה הוא יצטרך להשתקם רבות ואל לנו להוסיף עליו רגשי מצפון כאלו או אחרים) ומיד לאחר חזרתו נחזור ונפעל ביתר כוח ועוצמה למען עתיד טוב יותר. כדאי שתדעו כבר כי ח”כ מסויים יניח מיד עם חזרת הכנסת לפעילות, הצעת חוק על חקיקת עונש מוות למחבלים כבדים כך שלא נעמוד בפני דילמה עתידית נוספת כי מספר החיות/חלאות שנאלץ לשחרר פחות משנה לעומת האילוץ לשחרר מחבלים כבדים.
מועדים לשמחה!
“ושמחת בחגך והיית אך שמח”
סוכות = שמחה.
זה הזמן יותר מתמיד לאחדות בעם!!!
ארבעת המינים: אתרוג-צדיקים. לולב-לומדי תורה בלבד. הדס- עושי מצוות ומעשים טובים בלבד. ערבה- לא עושים דבר. ולמרות ההבדלים בניהם, קושרים את כולם ביחד ואי אפשר להחסיר אחד מהם, זה בדיוק כמו עם ישראל שאי אפשר להתקיים בלי האחדות והשילוב בחיים בנינו לבין עצמנו. “כוחנו באחדותינו”
חג סוכות שמח לכל בית ישראל!!!
רפאל טרבלסי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גנץ די לפחד – לך לעימות

ד"ר דנה רביב

מתלכדים להצלחת הממשלה

אלי חזן

האסון הנורא בכרמל – מסקנות ולקחים

אריק זיו ויזר

קרב הירושה בליכוד החל ? !

אריק זיו

פרשת ויקרא- החינוך לטהרה

אלי כהן

בין נתניהו לרגב ודנון

אלי חזן
דילוג לתוכן