18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

טקס מיוחד בלשכת שר האוצר לציון כרית הבטחון לקרנות הפנסיה המאוזנות

שר האוצר , יובל שטייניץ ויו”ר הסתדרות העובדים הלאומית, יואב שמחי ציינו אתמול את תיקון העיוות שנמשך מאז שנת 2003 וגרם להפחתה של עשרות אחוזים בתשלומי הפנסיה. “זוהי בשורה אמיתית ל 150,000 העמיתים” אמרו שטייניץ ושמחי.

 

בלשכת שר האוצר ציינו את הסכם מתן כרית הבטחון לעמיתי קרנות הפנסיה הותיקות המאוזנות. ההישג הינו סיום למאבק משותף להסתדרות הלאומית, לקרנות ולעמיתים, שהובילו יואב שמחי, יו”ר ההסתדרות הלאומית וששי שדה, יו”ר מטה המאבק של עמיתי קרנות הפנסיה  ויו”ר ועד עובדי לאומית שרותי בריאות. מי שעמד לצידו של שמחי הוא יקי שוורץ, היועץ הפוליטי המיוחד ליו”ר הסתדרות העובדים הלאומית. את העמיתים ייצגו בטקס הקצר,  יואב שמחי, יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית .  שר האוצר יובל שטייניץ, סגנו, ח”כ יצחק כהן ניצבו יחד סביב השולחן וברכו על המוגמר. “היום זוהי בשורה ל 150,000 העמיתים של הקרנות המאוזנות הותיקות”. שטייניץ הוסיף, “בגיבוש ההסכמות עם הקרנות עמדה לנגד עיננו ההגנה על זכויות הפנסיונרים ויכולתם לחיות בכבוד מהכספים שחסכו במהלך שנים ארוכות”.

שמחי ביקש להודות למשרד האוצר ולעומדים בראשו : “אני מבקש להודות לשר האוצר, ח”כ יובל שטייניץ  וסגן שר האוצר, ח”כ  יצחק כהן, על המאמצים והדרך בהישג חשוב זה. היום הסתיים עיוות שהחל בשנת 2003. כרית ביטחון של 2.5 מיליארד שקלים הינה עשיית צדק לעשרות אלפי עמיתי קרנות הפנסיה . הוכחנו היום כי מהלך משולב בין העמיתים ובין הקרנות פסגות, עתודות וגלעד הוביל לתוצאה המיוחלת למען העמיתים. מהלך שבסופו של יום מאפשר לעמיתים לצאת לגמלאות בכבוד.”

ששי שדה , שהיה לכל אורך הדרך הנציג והפה של עשרות אלפי העמיתים. אמר בטקס: “עצרנו את המשך הפחתות הפנסיה של העמיתים. עמיתי הע”ל ספגו הפחתות ואסור לשכוח כי בסופו של יום מדברים על העמיתים. אנשים אלה שממוצע הקצבה הינה 2000 שקלים. “

שמחי עצמו, לא שכח להודות לח”כ חיים כץ, יו”ר ועדת העבודה והבריאות של הכנסת שבשלבי משבר במגעים בין האוצר לבין הקרנות והעמיתים ידע להתערב בדרכו שלו, ולהוביל את הצדדים להמשך קיום המשא ומתן.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין חורץ דינה של “יש דין”

אלי חזן

כך תראה ממשלת נתניהו השניה

אריק זיו ויזר

השרה לבנת : “דו”ח אדמונד לוי פורץ דרך”

אלי חזן

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל: “אני מתחייב לפעול להקמת ועדה בין משרדית שתסדיר את מעמדן של חוות החקלאים הבודדים בנגב”

אריק זיו ויזר

דיכטר ל”אל-ג’זירה”: “חמאס מנצל אוכלוסיה אזרחית”

אלי חזן

חוק ההסדרים 2009: מדיניות המכוונת להעמקה שיטתית של פערים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן