30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

טקס הכנסת ספר תורה בחטיבת הצנחנים במעמד רעיית רה"מ

הוקרה והנצחה לבנים

 

 

במלאת שנה ליום חטיפת הנערים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד בטקס מרגש וחגיגי בבא"ח צנחנים, נתרם ספר תורה בעילום שם כאות הוקרה לחיילי צה"ל ולהנצחת הנערים. האירוע התקיים במעמד רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו שאמרה למשפחות: "נכנסתם לליבי ולליבו של עם ישראל. אתם מפגינים תעצומות נפש, אמונה חזקה וכוחות מעוררי השתאות".
באיגרת ראש הממשלה נכתב: "החודשים שחלפו מאז מבצע 'שובו אחים' לאיתור הנערים שנחטפו ונרצחו בידי בני עוולה, לא השכיחו מאיתנו את עוצמות הרוח והאמונה שלכם, בני המשפחות. בזכות עמידתכם האיתנה והתנהגותכם האצילית העמיקה האחדות בעם. אזרחי ישראל ויהודי התפוצות התלכדו בתקווה, בתפילה – וגם בכאב. דמויותיהם המאירות של הנערים תלווינה אותנו לעד. הן תשמשנה סמל לאהבת האדם, האומה והארץ. אויבינו, שחזו בנחישותנו ובעוצמתנו, נוכחו גם הפעם לדעת כי עם הנצח אינו נרתע מקשיים ולא מפחד מדרך ארוכה. בי"ח ימי החיפושים אחר בנינו, נגלו לעיני כל הכוחות האדירים שטמונים בנו". 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דוד אנקווה חבר הנהלת הליכוד העולמי וחבר מרכז

אריק זיו ויזר

ספר חדש על ז'בוטינסקי ועל בגין

יוסי אחימאיר

"אנחנו משלמים את מחיר ההפקרות של הממשלה"

אריק זיו ויזר

פגיעה ביצהר: גדעון סער מתנכל למוסדות חינוך ביישוב אסטרטגי

אריק זיו ויזר

הצעירים בבית שמש לא עומדים מנגד

אריק זיו ויזר

"גאווה בליכוד" ו"החוג הגאה בעבודה" – ראש בראש.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן