19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

טענה קשה : “ידיעות אחרונות מנהל מערכת הסתה כנגד ההתיישבות” מאת:אלי חזן

ראש מועצת שומרון וראשי ועדי המתיישבים בשומרון ובבנימין יתבעו את “ידיעות אחרונות” במיליון שקל בעקבות הכפשות וכזבים במוסף “7 ימים”.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה, יו”ר ועד מתיישבי השומרון בני קצובר ויו”ר ועד מתיישבי בנימין סא”ל (מיל’) איציק שדמי יתבעו את “ידיעות אחרונות” בסכום של מליון שקל בשל הוצאת דיבה חמורה. במכתב ההתרעה, ששלח בא כוחם עו”ד דורון ניר צבי, מודיע עורך הדין לעורך העיתון, רון ירון, כי באם לא יתנצל העיתון בפומבי הוא יתבע על הוצאת לשון הרע, זאת בשל כתבה שהתפרסמה במוסף “7 ימים”, בה מושמצים גרשון מסיקה, בני קצובר ואיציק שדמי, מהדמויות המרכזיות והמובילות בהנהגת ההתיישבות ביו”ש, בנסיון מגמתי  להשחיר ולעוות   את פעילותם הציבורית כנגד הקפאת הבנייה והריסת ישובים ביהודה ושומרון.

 

במכתבו מכנה עו”ד ניר צבי את האמירות  שבכתבה “עלילה,  מניפולציות ושקרים”, ואת הכתבה ” כתבת הסתה שקרית ונכלולית”:

 

במכתבו תוקף עו”ד ניר צבי את ידיעות אחרונות בחריפות וטוען כי הוא מנהל מערכת הסתה כנגד ההתיישבות:

“נראה כי מדובר בעוד כתבת הסתה שקרית ונכלולית כנגד המתיישבים היהודים ביהודה ושומרון מבית היוצר של ‘ידיעות אחרונות’, אשר מוביל מערכה כנגדם באופן שיטתי מזה זמן רב. כתבה שנועדה להשחיר את פני המתיישבים היהודים והנעשית על בסיס תפיסת עולם ואג’נדה שמאלנית קיצונית בהן בוחר העיתון מזה תקופה ארוכה”.

 

את מכתבו  חותם  עו”ד דורון ניר צבי בדרישה להתנצלות בולטת ומתואמת, שאם לא כן תוגש כנגד העיתון תביעת לשון הרע.

שחר גינוסר הוא איש שמאל קיצוני על פי כתיבתו ועל נטייתו לתקוף ולהשמיץ גם במחיר של כיפוף ערכים ונורמות עיתונאיות בסיסיות” – אומר גורם בהתיישבות –   “שחר גינוסר מרבה לכתוב ב’ידיעות אחרונות’ כתבות התוקפות ארגונים במחנה הלאומי, כדוגמת “אם תרצו”, וכן את ראש שהממשלה בנימין נתניהו. זו לא הפעם הראשונה בה מופיע פרסום כזב במוסף ‘שבע ימים’ בכלל כנגד ההתיישבות, ללא כל אמת מידה של הוגנות עיתונאית”.

כאמור, באם לא יתנצל העיתון בפומבי, צפויה להיות מוגשת כנגדו תביעת לשון הרע בסך מליון ₪.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מרכין את ראשו בשל מותו של אפי נחמיה

דניאל נחמיה

התנ”ך – מקור הצדק שלנו

אריק זיו ויזר

מאות בוגרי בית”ר עלו לתל-חי

אריק זיו ויזר

ריבלין: “הגרעינים התורנים הם חלוציה של מהפכה ציונית חברתית ורוחנית”

אריק זיו ויזר

סגור את הפינה עם איציק דדוש : והפעם, גבי יחיא

איציק דדוש

“לחזור לקבר יוסף, לממש את ריבונותנו במקום”

אלי חזן
דילוג לתוכן