39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

טנגו לשלום של ביבי וציפי

השד העדתי בליכוד, עולם התורה על פי כצ’לה, קודם ירושלים אחר כך פילוג, נתנו לחתול לשמור על הגזברות בליכוד.

מה לא נכתב על המהפכה האיסלאמית/ערבית. ובכלל, כל המומחים מסבירים כי יש עתיד לישראל. נכון שהמהפכה האסלאמית נעצרה כרגע וזה טוב אך אל לנו לשמוח שכן הכוחות שנמצאים מאחורי ההתנגדות במצרים הם הכוחות הנאצריסטים והלאומנות הערבית וגם הם רוצים בהשמדה של הישות היהודית בארץ ישראל.

אך מה שברור הוא כי המהפכה האסלאמית נעצרה ולאחר שנכשלה בניהול הדמוקרטיות היא נכנסת למלחמה בנשק נגד המשטר המצרי. ללא ספק, הצבא המצרי נהג בצורה מעוררת כבוד לאורך כל המהפכה האסלאמית אך כאשר התברר לראשי הצבא כי במקביל לקיום הצבא קמה מקבילה שדומה למשמרות המהפכה – הוא לא עמד מנגד.

כאשר היה ברור שהשלב הבא חיסול כל מוסדות המדינה בדרך למדינה המושתת על איסלאם קיצוני-הצבא פעל. קם צבא העם ואמר פשוט : לא! לא אתן לטרור בכל צורה את האפשרות לשלוט דרך הפחד והטרור.

ארדואן הניאו נאצי קפץ מיד והאשים את ישראל האם באמת חושב ארדואן כי ישראל אשמה ?

לא. אך ארדואן פשוט מפחד שגם צבא העם בטורקיה יבין כי כן אפשר, כן אפשר להפיל משטר שמשתמש בדמוקרטיה לדיכוי העם והחופש.


 

אנחנו עם שמדבר על זכויות האזרח אך כאשר אותם צדקנים רואים כי בסוריה מתנהל טבח אנחנו שותקים. היכן נשים בשחור שרודפות את חיילי צה”ל במחסומים? היכן מפגיני בילעין שמייללים על גדר ההגנה מטרור?

היכן כל אלה כאשר אלף ושלוש מאות איש אישה וילדים נטבחו ע”י נשק כימי? הם שותקים.

צדק נפתלי בנט שיצא חוצץ נגד המצב הנלוז הזה. אנחנו, שרידי עם שנטבח בשואה איננו יכולים לעמוד מנגד גם כאשר מפחידים אותנו משלטון איסלאמי בסוריה.

ואם עסקנו בנפתלי בנט אי אפשר להתנתק מהתפוררות הבית היהודי שמוביל את המהלך כצל’ה כנגד בנט. כצל’ה מעדיף את הברית עם החרדים. כצל’ה רוצה אותם לא כי הוא מאמין שהחרדים ידאגו לקו המשיחי שלו והחרד”לים? מאמינים בקו של עולם התורה זה המשותף של החרדים ביו השחורים ובין החרד”לים, זה המכנה המשותף שלהם : השאיפה למדינת הלכה.

כפי שהחרדים מבטלים בשישים את המדינה על מוסדותיה כך החרד”לים מבטלים את המדינה על מזבח המשיחיות.


 

ליברמן רוצה את ירושלים רק מהסיבה שהיה ויומלך משה ליאון תהיה לישראל ביתנו עיר גדולה שכבש ליברמן. וכך הוא מתכנן מיד אחרי הבחירות המוניציפאליות לבצע פילוג מהליכוד. מבחינתו הליכוד לא קיבל אותו להיתמזג והוא צריך לדאוג ליום שאחרי, וזה יום הבחירות הבא. מנובמבר יתחיל מהלך שעיקרו : מי יפרוש מהממשלה ראשון – ליברמן או בנט? השניים יתחרו בינהם מי יותר ימין, מי יותר לאומי.

הכאוס שיבנה בתוך הממשלה והימין יניח את האופציה לממשלה חלופית עם העבודה והחרדים. אך האם ממשלת טלאים שתקום במקום הממשלה הזאת תהיה יציבה והאם תקום?

נו נו ישראל

מתברר כי נתניהו מעניש את ישראל כץ על זה הצבעתו כנגד שחרור רוצחים. נתניהו הודיע כי יושמט השם תשתיות משם המשרד, אז כץ קיבל נו נו מביבי.

מרחו את חברי הליכוד שאמרו מדוע המשרד של משה ליאון לא מחליט על התקציב של הליכוד במוניציפאלי. מתברר כי אלעד המאירי ממשיך להתנהל בתקציבים ולזרות מלח בעיניים של אלו שהתלוננו שלא תקין שמשרדו של מועמד הוא יחלק את הכסף לכל המועמדים בארץ.

אין ספק כי המצב נוכחי הוא יותר מורכב : עכשיו, על חשבון הליכוד אנחנו משלמים לשני נציגי משה ליאון. הרי, אלעד המאירי שעולה לליכוד מאות אלפי שקלים הביא איתו עוד אחד שגוזר קופון ע”ח הליכוד.

מעניין מדוע את מבקר הליכוד הם חותכים בתקציב ולמקורבים לקומבינה יש כסף? שי גלילי שנבחר לתפקיד המבקר גילה כי למרות האמון הרב בו זכה , גדי אריאלי והגזברות מנסים למנוע את הפעילות שלו. מי שמכיר את שי יודע כי הוא לא יוותר והם יפגשו אותו היכן שתמיד קבוצת הלוזרים הזאת נופלת בבתי המשפט.

גדי אריאלי המנכ”ל מעורב בהרבה קומבינות כאשר הגדולה שבהם היא זיוף הבחירות בחדרה. כך, לאחר שבית המשפט הכריע כי צריך לקיים בחירות חוזרות ,עד היום אריאלי מרח את ההחלטות של כל הגורמים.

מה שברור הוא שבסוף עומדים מול בית משפט שיכריע כי צריך לתת לשי גלילי את התנאים שיוכל לבצע את עבודתו ללא תלות של העסקנות הקטנה של אלעד המאירי וגדי אריאלי.


 

השד העדתי

אין ספק כי התוכנית של אמנון לוי נכנסה כמו אגרוף לפרצוף שלנו. מתברר כי ממשלת ישראל הנוכחית היא ממשלה לבנה יותר מכל קודמותיה.

היציאה של כחלון להפסקה מחריפה את המצב. מה, האם ארדן הלבנבן יותר טוב מכחלון? ברור לכל שלא, ואין ספק כי כחלון הוא סמל להצלחה. כחלון שבר הרבה תקרות זכוכית, ואין מקום להשוואה, האם סער יותר טוב מסילבן, ללא ספק באם אנחנו שמים את הכישורים לסילבן יותר השכלה ויותר נסיון, אך סער נמצא בבועה של התקווה הלבנה של האליטה.

סילבן מנגד עשה תפקידים. מחזיק בתארים יותר מכל אחד אך בפועל אליו מתייחסים כאל ההוא שהגיע מבאר שבע.


לבני המרוויחה הגדולה של הקואליציה. ללא ספק הצמד נתניהו ליבני מהווה שוב את ההוכחה כי המציאות גוברת על כל דימיון. כך מצאנו את היריבים לשעבר ביבי וליבני עובדים בתאום מלא, בכיר לשעבר בקדימה אמר עכשיו ברור כי ליבני עשתה טעות כאשר לא נכנסה לממשלת נתניהו עם 28 מנדטים.

 

לבני גילתה כי נתניהו פתוח לתהליכים.

משיחות שנערכו עם גורמי שמאל מתברר כי הפלסטינים מאמינים שיש רצון אצל נתניהו נשאלת השאלה מתי ואיך יטרפדו אבו מאזן וחבר מרעיו את התהליך?

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אם בארי נפלה שלהבת

אריק זיו ויזר

בניהו דובר החתרנים

אריק זיו ויזר

גלילי לא מאירה

אריק זיו ויזר

עלה בידו

אריק זיו ויזר

מי יותר ימין, השכל או חזן

אריק זיו ויזר

נתניהו אסף חפץ מיותר – יומן פוליטי -מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן