19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ח”כ צרצור, תתבייש לך!

קובי קמחי, יו”ר ארגון נפגעי טרור “לב אחד העולמי”, במכתב פומבי בעקבות ביקורו של ח”כ צרצור בכלא הדרים שבשרון

 

חבר הכנסת צרצור,

 

להזכירך, בעשרים ושבע למרץ 2002, חגגו 250 אורחים במלון פארק את ליל הסדר. איש מהם לא שיער לעצמו כי הם עומדים להיפגע בצורה ברוטלית באחד מאירועי הרצח המזעזעים ביותר שהתרחשו בתקופת האינטיפאדה השנייה.

 

בשעה שבע ורבע, בזמן בו חגגו האורחים את סעודת החג, ניכנס מחבל מתאבד אל מרכז האולם ופוצץ עצמו. מאה ושישים איש ניפצעו וכשלושים איש נירצחו ביניהם ניצולי שואה וזוגות רבים. אפילו מנהיגי העולם החליטו להתעורר מאדישותם למתרחש בישראל והגיבו וקראו לעצירת הטרור.

 

קייס עדואן, אחד משני מתכנני הפיגוע הראשיים, נהרג ב-5 באפריל 2002 במהלך מבצע חומת מגן והמתכן השני ניתפס על ידי כוחות הביטחון, הועמד לדין ונידון לשלושים וחמישה מאסרי עולם. 

 

חבר הכנסת צרצור, כמוני גם אתה יודע כי רבות נאמר בזעם בנוגע לתנאי האסירים הבטחוניים בישראל. אבל מסתבר כי בישראל, לא רק שעושים דילים בהם משחררים אלפי טרוריסטים אשר חוזרים בשנית אל מעגל הטרור, אלא מאפשרים להם לחיות כמו מלכים. האסירים משתמשים בטלפונים סלולריים אשר מאפשרים להם גישה חופשית לאינטרנט ופותחים בפניהם ערוץ מחודש אל הטרור, הם נהנים מקניית אוכל ומטעמים על חשבון משלם המיסים הישראלי. בכל תא ישנו מכשיר טלויזיה וחיבור לערוצי כבלים שונים, הם לומדים לימודים אקדמיים ונהנים מביקורים של בני משפחתם. לא רק בהתחשב בעובדה כי חלקם אחראי על רצח בדם קר של עשרות ישראלים חפים מפשע ביניהם ילדים.

 

אנשים אלה מקומם בצינוק. המשוואה דיי פשוטה- אם החלטת לצעוד יד אחת עם הטרור, תשלם על כך למשך כל חייך. וזה עוד לפני דיון על עונש מוות לרוצחי ילדים.

 

אתמול ניפגשת עם עבאס א-סייד, אשר תכנן את הפיגוע במלון “פארק” בנתניה, שמעת ממנו על “המצב הקשה בכלא הישראלי” . המשכת לדון עם אסירים נוספים להם אמרת כי תפעל להקלת תנאי מאסרם.

 

חבר הכנסת צרצור- תתבייש לך. אתה לעג ובושה לכנסת ישראל, אתה מבייש את העבר ואת עתיד המדינה. אני בז לך ולמה שאתה מייצג. אין לך כל מקום בכנסת ישראל ובטח לא בייצוג ערביי ישראל אשר הייתי רוצה לחשוב כי הם בהלם כמוני בביקורך את הרוצחים חסרי כל תועלת וערך לחיי אדם. אתה מייצג את האפל ואת הרוע ומחזק את רוחם של טרוריסטים ועשייתם- מה שהוביל אותם למעשה כה שפל של רצח מטובי אנשינו ביניהם אבא שלי זכרונו לברכה אשר נירצח בשביעי למאי 2002 בראשון לציון על ידי מחבל מתאבד ששלחה חוליית סילוואן. 

 

לעולם לא נחווה מצב בו חבר קונגרס אמריקאי יבקר לדוגמה, את אחד ממתכנני הפיגוע במגדלי התאומים ויילחם על תנאיו בבית הכלא. העם האמריקאי לא יאפשר זאת ובטח שלא הקונגרס. אסירים בטחוניים בארה”ב מוחזקים בתנאים ראויים ובהתאם לעבירה אותם ביצעו. לא תתכן מציאות בה מחבל שפעל כנגד העם האמריקאי, ישב בבית הכלא ודרך מכשיר הטלפון שלו יפטפט עם חבריו בפייסבוק.

 

אם אתה מייצג את מדינת ישראל הרי שאתה בעד עתיד בטוח לישראלים- מוסלמים יהודים ונוצרים, ומעוניין אתה  באיתנות לעתידנו. באם אתה מייצג ונילחם בשמם של רוצחים הרי ששערי מדינות אחרות פתוחים בפנייך.

 

אך חבר הכנסת צרצור- לא רק אל מול דרכך אני עומד כנגד, אלא כנגד ממשלת ישראל שמאפשרת לאנשים שכמוך להיות כחלק מעמוד השידרה שלנו.

 

אני קורא לך לשים סוף פסוק בבחירתך לתמוך באסירים בטחוניים אשר יושבים בבתי הכלא בישראל ולצעוד צעד קדימה לשם חיזוק קיומה של עתיד המדינה. לא לחיזוק ארגוני הטרור.

 

_________________________________________________________________________________________________ 

קובי קמחי הנו מייסד ויו”ר ארגון ניפגעי הטרור – ארגון לב אחד העולמי אשר הוקם לזיכרו של רחמים קמחי ז”ל אשר נירצח בפיגוע בראשון לציון במאי 2002.  קמחי- בעלים של חברת ייעוץ אסטרטגי, פועל בתחום ההסברה הישראלית מסביב לעולם, נואם בנושא טרור והאנטישמיות העולמית ובונה גשרים עבור מדינת ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אור או חושך לתעסוקה – ערן שכטר

אריק זיו ויזר

דעה אישית – יוסי חביב

אריק זיו ויזר

פרשת ראה : צדק חברתי בתורה

עינר אביב

צאו ולמדו – סיימון טמפלר

אריק זיו ויזר

שנה אחת של שירות לאומי? זה לא מספיק

אלי חזן

על הפריימריז במפלגת העבודה

אלי חזן
דילוג לתוכן