19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

ח”כ חוטובלי “נגד פוליטיקה של שקרנים”

עקיבא לם חזר עם רשמים מהרצאתה של ח”כ חוטובלי בפני חברי תא לביא גלעד בבר אילן 

 

 

ח”כ ציפי חוטובלי הגיעה ביום ראשון האחרון להרצות בפני סטודנטים באוניברסיטת בר אילן, בכנס פתיחת השנה של תא הליכוד הרשמי, לביא גלעד, בקמפוס המוכר לה מלימודיה.

הח”כית, בוגרת הפקולטה למשפטים בהצטיינות, הוזמנה להעביר שיחה אליה הגיעו עשרות סטודנטים.

במהלך הכנס, שנערך בסימן “האדרת נשים”, התייחסה חוטובלי לתופעה והגדירה את שורש הבעיה לא במעמד האשה – אלא במעמד המשפחה, שנשחק על ידי העבודה המרובה שנדרשת משני בני הזוג על מנת להתפרנס –במקום לבלות את זמנם עם ילדיהם. לטענתה, הפתרון נמצא בחקיקה בנוגע לשוק העבודה – כי בעיות חברתיות מסוג שכזה נפתרות רק בידי חקיקה.

חברת הכנסת דיברה גם על בעיות אחרות שעל סדר היום, כמו מאחז מגרון ושיבחה את ראש הממשלה על הקמת הוועדה בראשותו של אדמונד לוי, להסדרת ענייני המאחזים בכללותם – כולל אדמות נפקדים. “40 שנה ועוד לא החלטנו מה עושים עם האדמות הללו – מצד אחד בונים בהתנחלויות, חלק בקריצה, חלק בגניבה. די. לא צריך לבנות בארץ ישראל כמו גנבים בלילה. צריך להסדיר את כל המאחזים”. הבעיה במגרון היא נקודתית, אך מצביעה – כך על פי חוטובלי, על בעיה כללית שהסדרה שלה תוכל לפתור את הבעיות גם בגבעת אסף, בגבעת היובל ובשאר המאחזים הנידונים בבתי המשפט.

“כשאני נכנסתי לפוליטיקה”, סיפרה, “אמר לי ידיד קרוב שהתלבט גם הוא אם להכנס לתחום, שהוא חושש מדבר אחד – פוליטיקה של שקרנים”, חוטובלי הציגה בפני הסטודנטים את משנתה בנושא זו ובו ניסיון ליצור פוליטיקה אמיתית, ונקייה מפופליזם, שמגיעה לכל מקום – גם לאוניברסיטת בר אילן, אותה היא תקפה על קבלתו של יאיר לפיד ללימודים גבוהים, והגדירה זאת כ”הפקרות אקדמית”.

לסיום היא הזכירה את הבחירות שהתקיימו ביום שלישי הקרוב – לוועידות ולראשות התנועה וקראה – “לכו להצביע!”.

 

ראשי התא והפעילים ברכו את הסטודנטים בברכת הצלחה בבחינות והבטיחו כי עם תום תקופת הבחינות יחזור התא לפעילות מלאה ויחזק את מעמדה של מפלגת הליכוד בקמפוס.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסנה הבוער בתנועה

אלי חזן

עם הלב של ח”כ דנון

אלי חזן

תא “לביא גלעד” מציג: צה”ל בשדה הקרב המשפטי

אריק זיו ויזר

עשרות חברי קבוצת תגר מחו כנגד אפליית דתיים לאומיים וחילונים בבית שמש

אלי חזן

סטודנטים ערבים חגגו בזמן החזרת הגופות

אריק זיו ויזר

הליכוד התפוצץ מהדיבייט בין דנון ואיתן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן