19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ח"כ דנון עם הפנים למלחמה פרלמנטארית באלימות

כצפוי, אירועי האלימות הגואים אמורים להגיע לדיון בכנסת. ח"כ דני דנון הוא הראשון מהליכוד שהרים את הכפפה. השאלה הנשאלת היא מה ייעשה בפועל למיגור האלימות?

 

 

 

חבר ועדת החינוך, התרבות והספורט, ח״כ דנון, יוזם דיון דחוף בכנסת על רקע גל האלימות האחרון: "מדינת ישראל הגיעה לנקודת רתיחה, צריך לעצור את האלימות לפני שיהיה מאוחר מידי", אמר דנון והוסיף: "האלימות משתוללת ברחובות וחייבים לעשות מעשה כדי לעצור אותה- יש לייצר תכנית לאומית למיגור האלימות" .

מהות הדיון הינה להבין את הסיבה לגל האלימות האחרון, ואת הפתרונות שנדרשים בכדי לעצור אותו: "הרשות המבצעת על שלוחותיה חייבים לתת מענה דרסטי ומיידי בכדי לעצור את האלימות- המשטרה צריכה להגיד לנו מה היא צריכה, ועלינו לספק לה את האמצעים ללא דיחוי", אמר דנון. לדיון יזומנו נציגי המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד רה"מ, מפכ"ל המשטרה, משרד הרווחה ועוד: "האלימות מאיימת על החיים בישראל כפי שאנחנו מכירים אותם, מצב בו נערים ונערות לא יכולים להסתובב באופן חופשי מחשש לתקיפות, לא מתקבל על הדעת", סיכם דנון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הליכוד זוכרת את בגין במרכז לזכרו

אריק זיו ויזר

ארדן נלחם נגד עמלות הבנקים

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה שנייה ושלישית: שוהות במקלטים לנשים מוכות

אלי חזן

קדימה התנגדה לחוק המסתננים של אקוניס ולכן הוא נדחה

אלי חזן

חבר הכנסת ארדן פונה למזוז למנוע יישום החלטת שר הבטחון להכנסת שוטרים פלשתינאים לחברון

אריק זיו ויזר

יו"ר ועדת הכלכלה ויו"ר ועדת הכספים ינהלו את הדיונים בחוק ששינסקי בשיתוף מלא

דילוג לתוכן