24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

ח”כ דנון הוביל 1,500 פעילי ליכוד עולמי מרחבי העולם לחומש

הישוב חומש היווה סמל להתיישבות ביו”ש עד שפונה | מאות פעילי ליכוד עולמי מרחבי העולם הגיעו לאירוע תמיכה ביו”ש- בחומש | ח”כ דנון לרה”מ: “לפטר את שר הביטחון ברק ולהחליפו בשר מהליכוד”

יו”ר הליכוד העולמי, ח”כ דני דנון, הוביל אירוע תמיכה של מאות פעילי ליכוד עולמי ביו”ש, במסגרת האירוע של המועצה האזורית שומרון בישוב חומש שפונה בהתנתקות. לאירוע הגיעו מאות פעילי ליכוד עולמי מצרפת, ארה”ב, טורקיה וממדינות נוספות ברחבי העולם. בנוסף, השר יולי אדלשטיין, חבר הכנסת אריה אלדד ופעילים רבים למען ההתיישבות ביו”ש לקחו גם הם חלק באירוע: “אני קורא לרה”מ ליישב מחדש את הישוב חומש ולהבהיר לגורמי השמאל הקיצוני, ביניהם שלום עכשיו ושר הביטחון ברק, מהי דרך הליכוד” אמר דנון.

ח”כ דנון נאם באירוע: “ברק איבד שליטה, הוא חושב שההתיישבות ביהודה ושומרון זה אקירוב שאפשר לפנות אותו מתי שרוצים- לא נאפשר לשר הביטחון לקדם את צרכיו הפוליטיים במפלגתו הגוועת על חשבון המתיישבים ביהודה ושומרון” אמר דנון והוסיף: “מי שמאמין לא מפחד, אנחנו מאמינים ולא מפחדים לא מהנשיא אובמה לא מהאיחוד האירופי, לא משר הביטחון ברק ולא מיועצים משפטיים, אנחנו מאמינים בהתיישבות היהודית ביו”ש, מאמינים ביישוב חומש מחדש ויחד ננצח את גורמי השמאל שמנסים לפגוע בהתיישבות”.

יו”ר המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה שפעל רבות לקיומו של האירוע אמר: “אין יותר מתאים מחג הפסח בו אנו מציינים יציאה מעבודת לחירות לארץ ישראל, לעמוד כאן בחומש ולומר: טעויות מתקנים! אם כיום כולם מודים שהגירוש היה טעות נוראית וחומש נשאר בשליטה מליאה של ישראל גם כיום הדבר הנכון הוא לתקן את הטעות ולהחזיר את היישוב לחומש”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש הממשלה התערב – המתנ”ס בקריית שמונה ניצל

אריק זיו ויזר

אושר תקציב הוועד האולימפי לשנת 2010

אריק זיו ויזר

הליכוד גאה וצבעוני יותר מתמיד

אלי חזן

דה מארקר ממשיך לסלף את המציאות

אריאל אילוז

שם : מנחם בן. מגורים : שומרון

אריק זיו ויזר

אביבה, יחיאל ואורן חזן עושים ציונות

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן