32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חשיפה: המסתננים עוזבים מרצון.

קשה להאמין, אבל לאחר שנים של מגורים במקום שאינו ביתם, לאחר שהתרגלו לעשות בו ככל העולה על רוחם, ולאחר שגרמו לבני הבית להרגיש אורחים, החלה עזיבה מרצון של המסתננים.

לא, אין הכוונה למסתננים מאריתריאה, אלא למסתננים מהמפד"ל והאיחוד הלאומי, אשר התפקדו לליכוד והחריבו אותו מבפנים.

בידיעה שפרסם אתר רוטר מסתבר שעשרות מתפקדים מהשומרון עזבו הבוקר את הליכוד, זאת הם עשו לאחר קמפיין פרסומי באתר ערוץ 7 , שקרא לעזוב את הליכוד בגלל שהם לא מרוצים מישראל כץ וציפי חוטובלי.

לאחר הבחירות האחרונות הסתבר שכ- 2,800 מתפקדי ליכוד היו מתפקדים באותה העת בבית היהודי, וביישוב כמו שילה, יישובם של שבח שטרן ונתן אנגלסמן, הצביעו לליכוד 127 למרות שיש שם 321 מתפקדים.

אז אפשר להעביר מסר למסתננים הראשונים שעזבו: בהצלחה. ואנא, העבירו את הבשורה לאלפי המסתננים האחרים בליכוד, תגידו להם שזה לא מכובד מה שהם עושים.

ומי ייתן, ואת הבשורה החשובה שלכם יישמעו המסתננים מאריתריאה ומסודן ויבינו גם הם, שזה לא ראוי מה שהם עושים, אמן כן יהי רצון.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/267552



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"הדרך" של ציפיטפוט – מוטי בן אברהם – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

כאילו לא התחלפה ממשלה. /מאת:שירן שבתאי

אריק זיו ויזר

נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו /טובה מעוז

אריק זיו ויזר

רעננה קיבלה את נתניהו, פיניאן וכחלון

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בכפר סבא בכנסת ובמשרד החוץ

אריק זיו ויזר

בעד הרוסים, /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן