19 באפריל 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

חרדים מסוג אחר בנתניה

בנתניה מתקיימת פנינה אנושית המהווה דוגמת מופת

כאשר המיסד של קרית צאנז בנתניה הצדיק הרב מקלויזנבורג זצ”ל הקים את הקריה הוא קבע את הססמה:  יש לעשות הכל כדי לקרב רחוקים.  הוא האמין במה שכתוב בספר תהלים שהתורה:  “דרכיה דרכי נועם ולכל נתיבותיה שלום.”

אלפים של חרדים מתגוררים בקרית צאנז.  כאן לא זורקים אבנים, לא שורפים פחי אשפה, לא נוטרים שנאה ולא צועקים “שאביס!  שאביס!”  תושבי הקריה מכבדים כל אדם השונה מהם:  מסורתיים, חלוניים ורבים אחרים.

לארועים של הקריה באים רבים מתושבי העיר שאינם חרדים מתוך יראה כבוד והערכה לקהלה המיוחדת הזו.

בבית החולים לניאדו בנתניה שהקים המיסד המנוח הרבי מקלויזנבורג מבקרים מדי חודש אלפים מתושבי העיר.  כולם נהנים מיחס של אהבה לפי משנתו של המיסד המנוח.  בית החולים לניאדו מרפא את הגוף ואת הנשמה.  הכל נעשה באהבה ובמסירות ובלי שום כפיה או הטפה.  רבים מחוץ לנתניה באים לבית החולים הזה בגלל היחס המיוחד שהוא מעניק לבאים בשעריו.

רובם הגדול של תושבי הקריה מתפרנס מעבודה בבית החולים בקריה עצמה ומחוצה לה.  הם תורמים למשק הישראלי ומקיימים את הפסוק:  “בזיעת אפך תוכל לחם.”

כשאנו רואים מה קורה במספר מקומות אחרים בארץ קרית צאנז מהוה משב רוח רענן ביום חמסין.

כן ירבו חרדים כאלה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בערבית קוראים לזה “שרף” (בעברית “כבוד”)

אריק זיו ויזר

שכנינו לא הכינו שעורי בית

אריק זיו ויזר

תדמיתנו העגומה באירופה – מסכנת קיומנו

אריק זיו ויזר

משתמשים בשכול כדי להפיל ממשלה

אריק זיו ויזר

הגיע הזמן לדבר ערבית לעולם הערבי

אריק זיו ויזר

עם רודנים אכזריים אין מנהלים מו”מ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן