22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

חמשת המ"מים בליכוד – יוק ! -ז'בוטינסקי וודאי מתהפך בקברו

הליכוד עלול להפסיד את השלטון בגין ההתייקרויות

גל ההתייקרויות ששוטף את המשק : העלאת מחירי המים, הדלק, הלחם, הארנונה, והמוצרים הבסיסיים, שבר את כל השיאים.

מישהו באוצר שכח כי – הליכוד הינו- תנועה חברתית, אשר נושאת בגאון את הדגל החברתי לצד הדגלים האחרים : הלאומי, הבטחוני, הציוני והחינוכי. ממשיכי דרכו של ז'בוטינסקי, בתנועת הליכוד, שכחו כי היה זה זאב ז'בוטינסקי — אבינו הרוחני שחרט על דגלו את חמשת המ"מים : מעון, מרפא, מורה, מזון, משלח יד, והוא בוודאי מתהפך בקרבו לנוכח ההנהגה באוצר שנבחרה על דגלו , אבל – סטתה מדרכו סטייה של -360 מעלות.

מישהו באוצר שכח גם כי – מי שבחר בו לשלטון, הם בדיוק – אותם אנשים קשי-יום, שהוא פוגע בהם בגזרות הכלכליות הקשות שהוא גוזר עליהם. אלה בדיוק אותם אנשים עובדים, מהמעמד הבינוני שהולך ונשחק, אשר אינם מסוגלים לגמור את החודש ולכלכל את משפחותיהם בכבוד. שלא לדבר על אלה – שאיתרע מזלם ואין להם עבודה, ושגם כך מצבם בכי רע, ועם הגזרות החדשות -מצבם הופך להיות פשוט בלתי נסבל.

הקיום היומיומי הבסיסי במדינת ישראל, הופך להיות , יותר ויותר – שאיפה בלתי מושגת.

אם רוה"מ נתניהו לא יעצור את הסחף הזה, ולא ישים סוף פסוק להשתוללות של פקידי האוצר, כששטייניץ נותן להם רוח גבית, לא אתפלא – אם נפסיד את השלטון בבחירות הקרובות. ממשלות התחלפו על פחות מכך.

וחייבים לזכור – ב"קדימה "כבר תופרים חליפות ומצחצחים חרבות, ומחכים לנו בפינה.

ביבי – הכדור במגרש שלך, כדאי שתתעשת ותעשה את מה שצריך, ואתה יודע כיצד , לפני שיהיה מאוחר. אסור לתת ל"מיסיס קלין" את השלטון על מגש של כסף. אסור לגרום למצב שבו ייפול השלטון לידי ציפי לבני, כפרי בשל .

ראו – הוזהרנו !

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם קהיר בוערת?!

אריק זיו ויזר

המסכה נקרעה מעל פרצופו של אבו מאזן

אריק זיו ויזר

הצעה להקמת – "מועצה לביטחון חברתי-כלכלי" /מאת שוש לוי

אריק זיו ויזר

ישראל, הנשק הגרעיני ושאלת העמימות

אריק זיו ויזר

רמת הגולן – ה-"עיניים של המדינה", שלנו, מאז ומתמיד, ולעולם./שוש לוי אופקים

אריק זיו ויזר

שחרור גלעד שליט – המתנה הגדולה ביותר לחג, לעם ישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן