34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ ציון פיניאן: העלייה הגבוהה ביותר במחירי הדירות – בגליל

פינאין מעלה על סדר היום את בעיית הדיור.

רכישת דירה עבור זוג צעיר היא הוצאה גבוהה במיוחד. לאחרונה, בעקבות העלאת מחירי הדירות נקלעו זוגות צעירים רבים למצוקה ולא עלה בידם לרכוש דירה. נושא מצוקת הדיור עלה השבוע (יום ב’) לדיון בוועדת הכספים.

 

בדיון התברר כי זוגות צעירים רבים מתקשים לגייס סכום כסף, שברוב המקרים מגיע למאות אלפים,על מנת שישמש להם כהון עצמי לרכישת דירה. עוד נאמר בדיון כי על מנת שזוג צעיר יוכל לגייס סכום כסף שכזה עליו לחסוך במשך למעלה מעשור את מלוא סכום משכורתו. ח”כ פיניאן תקף בדיון את מנהל מקרקעי ישראל ואמר כי “זה מצב אבסורד בו זוגות צעירים אינם יכולים לממש את זכותם לרכוש דירה”. עוד הוסיף ח”כ פיניאן: “רק לאחרונה הובא לידיעתי מקרה בו זוג צעיר מכר את דירתו בטבריה לפני כ-9 חודשים במחיר של 520,000 ₪, וכרגע הדירה עומדת על מחיר של 800,000 ₪ עלייה של כ-53%, במחירים האלה לא ניתן לרכוש דירה היום בטבריה”. ח”כ פיניאן הציע בוועדה כי המדינה תיתן מענקים לזוגות צעירים עד לגובה של 200,000 לרכישת דירה ראשונה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דני דנון מבטל את אגרת הטלוויזיה לבעלי מחשב

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת בניו זילנד: שגרירות ישראל נפתחה מחדש

אריק זיו ויזר

ריבלין: לצאת לקרב בלימה לחיזוק הדמוקרטיה הפרלמנטרית

אריק זיו ויזר

לבני חוזרת לאזור חיוג הליכוד ?

אלי חזן

“פטירתו מהווה כאב על לכתו של דור, דור שהשקיע את כל מעיניו בהקמתה של מדינת ישראל וביסוסה כמדינה איתנה וחזקה”

אלי חזן

האם ועדת השרים לחקיקה תסלוק את חברות האשראי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן