29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ ציון פיניאן: החמרת ענישה למחזקי כלי נשק ללא רשיון

ח”כ פיניאן מבקש באמצעות הצעת חוק להחמיר את הענשיה למחזיק כלי נשק ללא רשיון ובכך למזער את התופעה במגזר הערבי ובאירגוני פשיעה

ח”כ פיניאן הגיש הבוקר הצעת חוק שתחמיר את הענשיה עם מחזקי כלי הנשק ללא רשיון. בדברי ההסבר להצעת החוק אומר ח”כ פיניאן  :”באחרונה מתפשטת בקצב מסחרר תופעה של אחזקת נשק ללא רישיון ואף הסחר בו. התפשטות התופעה מורגשת ביתר שאת בכפרי המיעוטים ובקרב ארגוני הפשיעה. ישנם כפרים וארגונים שכמות ארסנל הנשק שברשותם אינו נופל משום ארגוני טרור ואף יותר מזה”.
 
ח”כ פיניאן מציין כי בשל כך גדלו, בין היתר, מס’ המקרים בהם נגנבים נשקים מבסיסי צה”ל המגיעים ישירות ליעדים פליליים ואחרים.לדעת ח”כ פיניאן  רק ענישה קשה יכולה לעצור את הסחף ולהרתיע גורמים פליליים מלהחזיק נשק ואף לסחור בו.
 
לכן מציע ח”כ פינאן להחמיר את הענישה עבירות הנשיאה, הובלה והחזקה של כלי יריה, ולקבוע כי דינו של העובר על הוראות אלה היה 5 שנות מאסר וקנס מעל 60,000 שקלים חדשים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לימור לבנת מזמינה את חברי הליכוד לפייסבוק

אריק זיו ויזר

“זר לא יבין עד כמה נטועה ירושלים עמוק בלבותינו”

אלי חזן

אלקין מסביר מדוע לכאורה פינה ברק את בית המכפלה ?

אלי חזן

ועדת הכנסת תדון בביקור חברי הכנסת הערבים בלוב

אריק זיו ויזר

יום היסטורי בכנסת: דיון על הג’נוסייד הארמני

אריק זיו ויזר

“די לדיבורים- הגיע הזמן לגרש את כל המסתננים”

אלי חזן
דילוג לתוכן