32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ח"כ ציון פיניאן: "אבקש דיון דחוף בוועדת החינוך בנושא מחאת האמנים

קבוצה של שחקנים ויוצרים בולטים מתחום התיאטרון הכריזה כי אין בכוונתם להופיע בתיאטרון החדש הנבנה באריאל מכיוון שהוא נמצא מחוץ לתחומי הקו הירוק. ח"כ פיניאן בתגובה מתכוון להגיש בקשה לדיון דחוף בוועדת החינוך בנושא.

ביום שישי האחרון התפרסם מכתב מחאה של מספר לא מבוטל של יוצרים ושחקנים בתחום התיאטרון שהודיעו כי אינם מוכנים להופיע בתיאטרון הנבנה באריאל. במכתב, שהיה ממוען להנהלת התיאטראות הרפרטוארים, נכתב כי האמנים לא מוכנים להופיע בתיאטרון באריאל מכיוון שהוא נמצא מעב לקו הירוק. האמנים טוענים כי ישראל חתומה על אמנות בינלאומיות ומכיוון שלטענתם אריאל הוא אינו יישוב לגיטימי כל הופעה שלהם שם תהיה עבירה על החוק הבינלאומי. יש מי שלא נשאר אדיש אל מול מחאתם של האמנים. חבר הכנסת ציון פיניאן, חבר בוועדת החינוך בכנסת, הכריז כי יבקש לקיים דיון דחוף בנושא בוועדת החינוך. ח"כ פיניאן מתכוון לצאת כנגד האמנים ולדרוש כי מי שלא יופיע באריאל יוחרם על ידי התיאטראות העירוניים האחרים בארץ. ח"כ פיניאן: "לא ייתכן שקבוצת אמנים תחליט להדיר את התרבות מעיר זו או אחרת. תושבי אריאל הם אזרחי מדינת ישראל וזכותם להנות מתרבות כשם שכל אזרח ישראלי אחר נהנה ממנה. זוהי פשוט חבורה של יפי נפש שפוגעת באמנות ממניעים פוליטיים".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין: הגיע הזמן שהעיסוק בזכויות אדם לא יישאר נחלת השמאל

אריק זיו ויזר

לראשונה הוקמה השדולה לקידום הבטיחות בישראל

אריאל אילוז

מהפכה בתחום המחזור : הכנסת אישרה את 'חוק האריזות' של חברי הכנסת ארדן וברוורמן בקריאה טרומית

אריק זיו ויזר

ריבלין נפרד מג'ומס בדמעות: "אחד הפרלמנטרים הבולטים שעיצבו את הכנסת"

אריק זיו ויזר

משל נפילת הדיקטטורות של אדלשטיין

אלי חזן

מי שחלם. נאום יו"ר הכנסת בערב יום העצמאות 2013

אלי חזן
דילוג לתוכן