21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח”כ משה כחלון סייר היום בישובי המועצההאזורית שומרון.

במהלך הסיור ביקר ח”כ כחלון במועצה האזורית שומרון בברקן, באזור התעשיה ברקן, בברוכין, ברחלים, באיתמר, בחוות גבעות עולם, באלון מורה וישוב הר ברכה.
בתום הסיור אמר ח”כ משה כחלון:
מדינת ישראל צריכה להודות בכל ליבה למפעל ההתיישבות הפורח אליו נחשפנו היום לעומק בשומרון.
תושבי השומרון הם החלוצים האמיתיים של תקופתנו וחומת המגן של אזרחי המדינה.
מדהים היה לראות עד כמה קרובים מגדלי עזריאלי ונמל מתעופה בן גוריון לישובי גב ההר בשומרון.
אין לי ספק שהופנמה הטעות של נסיגה מחבלי ארץ ישראל – שגיאת עקירת הישובים לא תחזור על עצמה שוב ביהודה ושומרון.
לאחר שנוכחנו לראות בעוטף עזה ודרום הארץ בצורה ברורה את הטעות הנוראית בגירוש,
אין ספק כי יש להקים את חומש ושא-נור מחדש.האיזור והשטח של ישובי צפון השומרון שנעקרו נותר בשליטה מלאה ישראלית, ואם ברור כיום לכל שנעקירה היתה שגיאה קשה אין סיבה שלא לתקנה.
זה הזמן בו ניתן לתקן, זה הזמן להקים את חוומש ושא-נור מחדש”.
מבצע הסיורים בשומרון של מועמדים ריאליים לכנסת ולחברות בממשלה לאחר הבחירות נמשך.
בנוסף על סיור רא”ל (מיל.) משה (בוגי) יעלון וציוותו בשבוע שעבר, בימים האחרונים סיירו בשומרון ציפי חוטובלי (מקום 18 ברשימת הליכוד), ח”כ זאב אלקין (מקום 20 ברשימת הליכוד), דני דנון (מס’ 24 ברשימת הליכוד), בועז העצני (מקום34), יריב לוין (מקום 21), קטי שטרית (מקום 31), קרן ברק (מקום 32) וכמו”כ מתוכננים להגיע לסיורי עומק ברחבי השומרון מועמדים ריאליים וח”כים רבים מכל המפלגות שמהמרכז וימינה: יולי אדלשטיין, בני בגין, ראובן ריבלין, גלעד ארדן, איוב קרא, חברי הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ח”כים מישראל ביתינו, מיהדות התורה ומש”ס.
הסיורים אישיים, וכוללים ביקורים בישובים ומאחזים, תצפיות בטחוניות ומפגשים עם אישים מרכזיים בשומרון, רבנים, ראשי ההתיישבות ופעילים נוספים.
הסיורים מאורגנים ע”י היחידה האסטרטגית המוקמת בימים אלו במועצה אזורית שומרון יחד עם ועד מתיישבי השומרון ומשתתפים בהם גרשון מסיקה, ראש המועצה ובני קצובר, יו”ר ועד המתיישבים.
בסיורים נחשפים חברי הכנסת והשרים העתידיים לעוולות הבניה ו”גזרות הספר הלבן” של ממשלת אולמרט-ברק-לבני על ישובי השומרון, כמו גם לאכיפה המפלה בנושא ה”מאחזים”. כמו”כ נפגשים המבקרים עם חברי גרעין השיבה לחומש המורכב ממשפחות מגורשי חומש שא-נור וצופים על חומש משכונת מגורשי שאנור-חומש בשבי שומרון.
בנוסף, מבקרים המסיירים באיזור התעשיה ובישוב ברקן, בברוכין, שהוקמה ע”י המדינה אך מכיון שחסרה החתימה על התב”ע נכללה בדו”ח המאחזים של טליה ששון וסובלת מאז מרדיפות ומניעת שירותים ע”י המדינה, ברחלים וביקב בוטיק “טורא” שהוקם במקום, באיתמר ובחוות גבעות עולם, בתצפית הר כביר באלון מורה בהר ברכה, בחוות גלעד ובשכונת מגורשי שא-נור וחומש בשבי שומרון.
במקביל, הצוות הפוליטי של ארגון “חומש תחילה” מגביר פעילות מול חברי כנסת, שרים מפלגות ומועמדים על מנת להגיע לתמיכה משמעותית בהקמת חומש מחדש בצורה רשמית ע”י מדינת ישראל ע”י הממשלה החדשה שתקום בע”ה אחרי הבחירות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכתב שהגיע לחברי המזכירות:מדוע לא מונה יו”ר ועדת בחירות?

אריק זיו ויזר

ביקור של 55 פעילי ליכוד מרעננה והסביבה בחול המועד בירושלים

אלי חזן

חגיגות הסהרנה שהתקימו היום בהשתתפות השר סילבן שלום, השר יוסי פלד,ראש עירית ירושלים, בעלי בית”ר גומא אגיאר ונכבדים נוספים

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בכפר סבא בכנסת ובמשרד החוץ

אריק זיו ויזר

“שהכבשה תישאר חיה והזאב יהיה שבע”

אריק זיו ויזר

מפגש פעילי הפורום הלאומי עם ח”כ חוטובלי.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן