29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח”כ משה כחלון,במפגש בעיר נשר/מאת:יעקב בן חורין – צילמה טובה מעוז

“להכריע מי יחקור את פרשת רמון מבקר המדינה או ועדה חיצונית לקח לממשלה יום שלם, קדימה ומפלגת העבודה רק לפני שבועיים ישבו לילה שלם כדי לכרות ברית אך לצאת למלחמת לבנון השנייה הממשלה התכנסה 20 דקות. זה אומר הכול.” בתחילת השבוע התארח ח”כ משה כחלון בסניף הליכוד בנשר. באירוע נכחו ראש העיר, דוד עמר, סגנו ומ”מ פרדי מליק, ציון בלמ”ס מזכיר הסניף, טובה מעוז מתמודדת ברשימת הליכוד במחוז הגליל לכנסת, שמעון בן דוד עוזרו של חבר הכנסת כחלון ומועמד הליכוד בעכו, חברי מרכז מנשר ומהסביבה הקרובה ואורחים רבים אחרים.

את רשימת הדוברים פתח ח”כ משה כחלון שנבחר לפני חודשים ליו”ר המרכז ולפניו משימה לא קלה והיא ארגון הליכוד לבחירות המוניציפאליות:
” דוד עמר, הוא דוגמא ומופת לכל ראשי הערים.סיסמתו כי רק דרך החינוך נפעל לצמצום פערים היא דרך חיים בשביל עם ישראל שרק עכשיו לאחר 60 שנה הבין כי רק דרך החינוך נוכל להתקדם.
בבחירות שלעניות דעתי יתקיימו לכל המאוחר במרץ 2009 מה שיוביל יהיה הדגל המדיני בטחוני והדגל החברתי הפעם יהיה משני בגלל כל האיומים שקיימים להמשך קיומה של מדינת ישראל. הציבור הוא שייקבע את מדיניות החוץ של מדינת ישראל,
אם בחזית האיראנית, אם בעזה ובירושלים ואם ברמת הגולן”.
דוד עמר, הודה לח”כ כחלון על המילים החמות וקרא לאחדות בליכוד ובעם.
“40 אלף עולים שעלו לארץ בעשור האחרון ונהנו מסל קליטה עזבו את המדינה, ההתבוללות בקרב עולים מגיעה ל 70% . עם ישראל נמצא המצב חברתי קשה ובמצב מדיני שביר ועדין. לדעתי על הליכוד להוביל את קו החינוך לצד הקו הביטחוני כי בחינוך ילדינו כשלנו. בארץ יש השכלה ולא חינוך. לשמחתי במשך 20 שנה כראש עיריית נשר אני ממשיך להשקיע בחינוך ורק לפני כמה ימים קבלתי מכתב שבו מוסרים לי כי 77% מבוגרי תיכון מקיף נשר נמצאו זכאים לתעודת בגרות, דבר אשר גרם לי לגאווה רבה.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טוקבק שהוקפץ:האט לכם, חברי לפלג הימין בתנועה/גדעון ממעלה אדומים

אריק זיו ויזר

שלמה מאסלווי מוביל תכנית חברתית חינוכית חדשנית /מאת: אדי אליאס

אריק זיו ויזר

הקרב על הסניף

אריק זיו ויזר

חגיגת המימונה אצל ח”כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

הדיל של ציר המרכז

אריק זיו ויזר

עוזי דיין בט”ו בשבט:

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן