18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ מירי רגב, בביקור אתמול במפעל “ויטה – פרי גליל”:

“על הממשלה לפעול לאלתר, למניעת סגירת המפעל ופיטורי העובדים”
“מדובר בסנונית ראשונה שאי טיפול בה יגרור בעיה כלכלית וחברתית חמורה ורחבה יותר” ; “הגידול באבטלה עלול להרחיב את הבעיות החברתיות הנלוות לה, כגון: גירושים, אלימות, סמים והרס משפחות”. ח”כ מירי רגב (ליכוד), ביקרה אתמול (רביעי) בצהריים במפעל “ויטה – פרי גליל” בחצור הגלילית.
בביקורה אמרה רגב, כי: “בימים האחרונים אנו רואים כי תופעת פיטורי העובדים במפעלים בפריפריה הולכת וגדלה. נושא זה צריך להגיע מיידית לפיתחה של הממשלה החדשה שתוקם בראשותו של יו”ר הליכוד, ח”כ בנימין נתניהו, שכבר התבטא השבוע כי בכוונתו להקים ועדת שרים מיוחדת שתגבש תכנית לסיוע למפעלים במצוקה”.
לאחר הפגישה שהתקיימה במפעל עם ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סוויסה, יו”ר ועד העובדים, מוטי חזיזה והעובדים, פגישה בה נכחו חברי כנסת נוספים, כגון: משה כחלון (ליכוד), ציון פניאן (ליכוד) ודניאל בן סימון (עבודה), אמרה רגב כי: “כבר בימים הקרובים, לפני החלטתו של בית המשפט, יש לעשות מאמצים כבירים בכדי למנוע את סגירת המפעל ופיטורי מאות העובדים”.
רגב הוסיפה כי: “פרשת מפעל ויטה פרי הגליל עלולה להוות סנונית ראשונה במשבר התעסוקה בפריפריה. על הממשלה להתערב לאלתר בבעית פיטורי העובדים והאבטלה, כדי למנוע היווצרותה של בעיה בעיה כלכלית רחבה יותר אשר תחייב את המדינה בתשלומי דמי אבטלה בעלות של מליוני שקלים”.
רגב סיכמה ואמרה, כי: “הגידול באבטלה עלול להרחיב את הבעיות החברתיות הנלוות לה, כגון: גירושים, אלימות, סמים והרס משפחות”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רובי לא שכח את גלעד שליט

אריק זיו ויזר

עימות חריף בין חברי ‘ישראל שלי’ לבין פעילי ארגון ג’יי-סטריט

אריק זיו ויזר

מלך ניגריה אורח של ח”כ איוב קרא בכנסת

נוסחת השלום של יו”ר הכנסת

אלי חזן

החזירו את הכסף מושחתים

אריק זיו ויזר

ועדת העבודה והרווחה בראשות היו”ר חיים כץ שיאנית החקיקה בכנסת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן