20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ח"כ לוין מנצל את ימי הפגרה לסיורים ופגישות עם פעילים ברחבי הארץ

ביקר בנצרת עילית ובמטה בנימין

ח"כ לוין סייר בנצרת עילית בהזמנתו של יו"ר דירקטריון החברה למתנ"סים, זאב הרטמן. במסגרת הסיור ביקרו במתנ"ס החדש "גרין", מהיפים בארץ, בו מתקיימת פעילות שוטפת לפעוטות, בני נוער ומבוגרים. לוין אף ביקר בספריה הלימודית אשר נפתחה במקום.

מאוחר יותר המשיך לוין לביקור בבית הלוחם בחיפה, שם הוצגה הפעילות הענפה למען נכי צה"ל באיזור. לאחר מכן הצטרף ח"כ לוין להרמת כוסית לחג הפסח יחד עם עובדי החברה למתנ"סים ופעילי ליכוד, ובהשתתפות ראש העיר שמעון גפסו. לוין בירך על העשייה החשובה בלב הגליל והביע את מחוייבותו האישית במסגרת פעילותו הפרלמנטרית לקידום הגליל והאיזור כולו.

למחרת, סייר לוין במטה בנימין יחד עם ראש המועצה, אבי רואה. בסיור למד לוין על בעיות התנועה הקשות בכניסה לירושלים מכיוון גבע-בנימין. יחד סיירו ביישוב עטרת, קיימו תצפית מהיישוב קידה וביקרו בגן הארכיאולגי בשילה, שם התבשר לוין על הרחבת החפירות ושידרוג האתר.

את הביקור חתמו במרכז המבקרים החדש של המעצה שם צפו במייצגים אודות היישוב ותולדות ההתיישבות וביקרו ביקב. בתום הסיור התקיים מפגש עם פעילי ליכוד מיישובי המועצה- לוין בירך את המשתתפים על העשייה האדירה שלהם, חיזק את ידיהם והביע את תמיכתו בהתיישבות.
 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן יו"ר הכנסת פייגלין: "אני עומד מאחורי כל מילה בעניין שראל, מוכן להסיר את חסינותי."

אלי חזן

נבחרי הציבור בכנסת משתתפים בצערו של ראש הממשלה

אלי חזן

מסביר ישראל באוסטריה

אלי חזן

אושר לקריאה ראשונה: פגיעה בזכויות מחבלים ובני משפחותיהם בביטוח לאומי

אלי חזן

יקיר העיר חצור – ח"כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

אלקין : "ברק בורח מאחריות"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן