22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ח"כ כרמל הכהן שאמה יגיש תלונה כנגד ערוץ 2

עיתון ישראל היום מפרסם כי שאמה   אמר אמש כי בכוונתו לפנות לחברת החדשות ולמועצת הרשות השנייה "בעקבות השידור המגמתי והלא מאוזן במשדר החדשות המרכזי בישראל."

ח"כ כרמל הכהן שאמה הגיב על הראיון שנערך עם  ניצב בדימוס זאב אבן חן אביה של טופז שנהרגה באוטובוס הצוערים ל"אולפן שישי" בערוץ .2שאמה מלין על עורך המהדורה  יאיר לפיד ואמר כי "חמורה העובדה שהמשדר נוהל על ידי מגיש בעל כוונות פוליטיות ידועות."לדבריו "המהדורה הכי נצפית בארץ בוחרת לתת את הזמן לפוליטיזציה של השכול."
אבן חן קרא לזעקה ציבורית בעקבות השריפה בכרמל הטיח דברים קשים ברה"מ והוסיף כי עליו להתפטר. "אני דורש מהיועמ"ש לפתוח בחקירה פלילית נגד רה"מ והאחראים בממשלתו" אמר. "בא   סונות כמו ורסאי או המכביה אנשים עמדו לדין ורה"מ לא חסין."
   חלק ממשפחות הנספים תומכות בהקמתה של תנועת מחאה. נאווה אשתו של תנ"צ ליאור בוקר הודיעה: "אני הולכת להקים פורום מחאתי שיילחם כדי שלא יקרו אסונות נוספים ובמקביל אני מצטרפת לקריאה של אבן חן להסקת המסקנות מהדו"ח הנורא הזה."
   עם זאת לא כל משפחות ההרוגים הזדהו עם הדברים. משפחתו של הסוהר ווסים אבו ריש אמרה: "אנחנו לא מחפשים אשמים כי זה לא יחזיר את מי שנהרג. להפך אנחנו חושבים שרה"מ פעל נכון כאשר נטל פיקוד מהיום הראשון לשריפה."מאור לוי אחיו של הסוהר אבירם לוי הוסיף: "כל הממשלות אשמות אבל אני לא בטוח שזה מה שגרם לאסון. זה היה סוג של ביש מזל."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין נאם בכנס הרצליה בפאנל בנושא משילות

אריק זיו ויזר

לא רק פוליטקאי גם ספורטאי

אריק זיו ויזר

מתגעגעים לסער

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה שנייה ושלישית: שוהות במקלטים לנשים מוכות

אלי חזן

ח"כ אקוניס משיב על הצעת אי האמון:"צריך להיכנס לפרופורציות. רמת שלמה היא לא הבעיה האסטרטגית שמאיימת על שלום העולם"

אריק זיו ויזר

האמת על ברק על פי דניאל בן סימון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן