24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ כחלון תומך בשביתת ההסתדרות להגנת הפנסיה / מאת: זאב בן-יוסף

יו”ר מרכז הליכוד ח”כ משה כחלון, הצהיר כי הוא תומך בשביתה של ההסתדרות למען הענקת רשת ביטחון ממשלתית לקרנות הפנסיה, בראיון מיוחד שהעניק היום ל”ליכודניק”. ח”כ כחלון הסביר כי דווקא מדינה כמו ישראל, המתבוססת בים של בעיות ביטחון, חברה וכלכלה, איננה יכולה להרשות לעצמה שאנשים שהגיעו לגיל 67 ימצאו עצמם חשופים, ללא ביטחון כלכלי, כאשר הנטל הזה יושת לבסוף על כל התושבים במדינה. ח”כ כחלון הבהיר כי הוא בטוח שהממשלה תיאלץ לבסוף להתערב ולהקציב את הדרוש להגנה על העובדים שפרשו ועל אלה העומדים לפרוש, אלא שיהיה זה לאחר שהמשק כולו יושבת, לאחר שכל הצדדים יפסידו, ולבסוף נגיע לנקודת ההתחלה שאנו נמצאים בה היום. “כדאי לממשלה להתעורר כדי לחסוך מהציבור את הסבל שהוא עתיד לעבור”, אמר לנו כחלון.

לא רבים מודעים לפעילות החברתית והכלכלית העניפה והיסודית של ח”כ משה כחלון, יו”ר מרכז הליכוד, שבשקט-בשקט, בצניעות ובחריצות היסודית האופייניים לו, רקם בשנות שירותו בכנסת מסכת עשירה של יוזמות חקיקה חברתיות-כלכליות שרישומן על חיינו עוד יהדהד בספרי ההיסטוריה שייכתבו על עשרת השנים שחלפו.
הוא משתייך לאותם פרלמנטרים נדירים, ניתן לספור אותם בקושי על יד אחת, המגיעים לכנסת כדי לעבוד ולשרת את הציבור, מבלי לחפש את זרקורי התקשורת. אותם ח”כים ספורים זריזים וחרוצים המגיעים בשעה 8 וחצי לוועדות, מצויידים בחומר ורעיונות פוריים ומפרים, מייצרים יוזמות פרלמנטאריות מבריקות, הצעות חוק והעלאת נושאים לסדר היום, שלרוב אינם מגיעים לידיעת הציבור הרחב, עומלים וטורחים בשקט עד 7 – 8 בלילה והולכים לביתם. פוליטיקאים כמו כחלון הינם יוצאי דופן בנוף הכללי של חברי כנסת הענובים בחליפות מחוייטות, מגיעם לכנסת בשעות אחר הצהרים, יושבים עם חברים מהתקשורת, ולאחר שתיית כוס קפה הם מסיימים את עבודת יומם בכנסת עם כותרת מרעישה בעיתון.

ח”כ משה כחלון, המכהן גם כיו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת ויור ועדת החקירה הפרלמנטרית לבדיקת עמלות הבנקים, מהווה למעשה את עמוד השדרה המקשר בין הכלכלה והתיעוש מחד, לבין הנושאים החברתיים וההגנה על השכבות החלשות – מאידך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משפרים את יחסי החוץ

Gilad Trugbild

ח”כ אופיר אקוניס : “יש לבחון את הדרכים בהן יכולות הממשלה והכנסת לסייע לתדיראן”.

אריק זיו ויזר

ערוץ 2 החליט : שאמה הח”כ המצטיין

אריק זיו ויזר

חוק העדפה מתקנת לעולי אתיופיה אושר בכנסת

אריק זיו ויזר

“יש להקים הרבה אלוני מורה – דין השומרון כדין השרון, דין מגרון כדין סביון”

אלי חזן

הדרך למשילות עוברת דרך ניקוי אורוות בכנסת

נתנאל רבינו
דילוג לתוכן