26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ח"כ יריב לוין בפניה לשר המשפטים: הקם צוות לבחינה מחדש של דו"ח ששון

ח"כ יריב לוין (הליכוד) פנה היום לשר המשפטים יעקב נאמן בבקשה כי ימנה לאלתר צוות חדש לבדיקת הטענות המופיעות בדו"ח טליה ששון. על פי הצעתו של ח"כ לוין, הצוות החדש שימונה יהיה בלתי תלוי ומאוזן, והוא יוסמך לבחון מחדש את כל סוגיית היישובים המכונים "מאחזים" ולאתר את הפתרונות להסדרתה. זאת, תוך בחינת "ממצאיה" של עו"ד ששון באופן שייתן מענה משפטי הולם ל"ממצאים" אלה וימנע את המשך הנזק הנגרם לישראל כתוצאה מהדו"ח האמור.
ח"כ לוין: "עו"ד טליה ששון, מועמדת ברשימת מרצ לכנסת, חשפה את עצמה כאישיות פוליטית השייכת לשמאל הקיצוני. הדו"ח שנכתב על ידה הוא דו"ח מגמתי שתכליתו הרס מפעל ההתיישבות. השמאל שהפסיד את המאבק על דעת הקהל, מנסה לכפות את עמדותיו באמצעות טיעונים משפטיים כביכול הנטענים על ידי עורכי דין המייצגים את שולי השמאל דוגמת עו"ד ששון."

ח"כ לוין הוסיף: "דו"ח ששון גרם לישראל נזק בינלאומי חמור אשר ניתן לתקנו רק באמצעות עריכת בדיקה מחודשת ופרסום דו"ח מתוקן, ענייני, ותואם את העובדות כפי שהן בשטח. ממשלת הליכוד אינה יכולה להפוך את עצמה לקבלן ביצוע של שאיפות השמאל, וראוי שהממשלה תפעל ללא דיחוי לפתרון בעיית היישובים על בסיס דו"ח חדש וענייני".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אירועי ספורט מרכזיים בספורט הישראלי ישודרו בחינם בערוצים פתוחים בלבד

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה שניה ושלישית:סנקציות למחרימי ישראל

אריק זיו ויזר

גמליאל :"יש להעלות את שיעור המס על החברות הגדולות"

אלי חזן

דרמת גמליאל נגד רגב

אריק זיו ויזר

שלמת על דו"ח חניה מיד,קבלת הנחה 50 אחוז

אריק זיו ויזר

שנה חדשה, התחלה חדשה : לנה בקמן אבאייב מונתה ליועצת תקשורת לסגנית שר החוץ

עינר אביב
דילוג לתוכן