18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח”כ יולי אדלשטיין כואב לראות את רדיפת ההתיישבות בידי ממשלת ‘קדימה’

ח”כ יולי אדלשטיין סייר בישובי המעועצה האזורית שומרון כאורח ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה.
במהלך הסיור ביקר ח”כ אדלשטיין באיזור התעשיה ברקן, בברוכין וברחלים, שם טעם מיינות השומרון ביקב בוטיק “טורא” .
לאחר מכן ביקר בישוב ובישיבת ההסדר בהר ברכה, לאחריה נפגש בשכונת מגורשי שא-נור וחומש בישוב שבי שומרון עם לימור סון-הרמלך ועם חברי גרעין השיבה לחומש, המורכב ממשפחות מגורשי חומש ושא-נור וצפה אל הריסות הישוב חומש – בהר ממול.
לאחר הסיור אמר ח”כ יולי אדלשטיין:
“כואב לראות את רדיפת ההתיישבות בידי ממשלת ‘קדימה’ – כפי שנוכחתי היום. אני מאמין כי בממשלה הבאה שתוקם נתקן עוולות אלו”.

הסיור התקיים במסגרת נמצע סיורים מיוחד במהלכו ביקרו בשומרון כ-30 ח”כים ומועמדים ריאליים לכנסת ולחברות בממשלה.
הסיורים מתקיימים במתכונת “סיורי עומק” – לאורך יום שלם – ובצורה אישית (1 על 1) וכוללים ביקורים בישובים ומאחזים, תצפיות בטחוניות ומפגשים עם אישים מרכזיים בשומרון, רבנים, ראשי ההתיישבות, נציגי מזכירויות הישובים ופעילים נוספים.
מבצע הסיורים מאורגן ע”י היחידה האסטרטגית המוקמת בימים אלו במועצה אזורית שומרון בסיוע ועד מתיישבי השומרון ומשתתפים בהם גרשון מסיקה, ראש המועצה ובני קצובר, יו”ר ועד המתיישבים.
מטרת הסיורים היא לחשוף בצורה עמוקה חברי הכנסת והשרים העתידיים לעוולות הבניה ו”גזרות הספר הלבן” של ממשלת אולמרט-ברק-לבני על ישובי השומרון, כמו גם לאכיפה המפלה בנושא ה”מאחזים”. מטרה נוספת ומשמעותית לקיום הסיורים הינה יצירת הקשר האישי, הישיר והבלתי אמצעי עם נבחרי הציבור העתידים לקבוע את מדיניות מדינת ישראל בכנסת ובממשלה מיד לאחר הבחירות.
בנוסף, מבקרים המסיירים באזור התעשיה ובישוב ברקן, בברוכין – שהוקמה ע”י המדינה אך מכיון שחסרה החתימה על התב”ע נכללה בדו”ח המאחזים של טליה ששון וסובלת מאז מרדיפות ומניעת שירותים, ברחלים וביקב בוטיק “טורא” שהוקם במקום, באיתמר ובחוות גבעות עולם, בתצפית הר כביר באלון מורה, בישוב וישיבת ההסדר הר ברכה, בחוות גלעד ובשכונת מגורשי שא-נור וחומש בישוב שבי שומרון, שם נפגשים המבקרים עם חברי גרעין השיבה לחומש וצופים על הריסות הישוב הממתינות להקמתן מחדש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד מנציח את גנדי באזור

אריק זיו ויזר

פתיחת מטה מועמד הליכוד יוסי בן דוד לראשות העיר טבריה/צילום:קאמרה תקשורת

אריק זיו ויזר

דנון בהרמת כוסית לראש השנה: הליכוד העולמי ימשיך במאבק גם בשנה הבאה! / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

אולמרט לקח הליכוד מחזיר/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

ח”כ סילבן שלום מתארח בכפר בסג’ור

אריק זיו ויזר

פורום גליל עמקים עושים שלום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן