19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ דני דנון :”לחץ יגרור לחץ נוסף”

ח”כ דני דנון השוהה בארה”ב אמר אמש לערוץ 7 כי הוא צופה שארה”ב תגביר את הלחץ לקראת סיום ההקפאה

“זה היה צפוי מההתחלה שההחלטה האומללה על ההקפאה תביא ללחץ על ישראל. בתזמון יוצא דופן מדברים על שיחות ישירות, אבו מאזן מתרצה וארה”ב לוחצת. ארצות הברית תגביר את הלחץ לקראת תום ימי ההקפאה, אבל אני מאמין שאנחנו חוזרים לבנות מיד בח’ בתשרי, כדשי למנוע את הלחץ הזה”. אומר ח”כ דנון לערוץ 7.

באשר לתכניתם של השרים מרידור וברק לפשרה ביום שלאחר ההקפאה – המשך הקפאה לשלושה חודשים או בניה בגושי ההתיישבויות בלבד, אומר דנון כי “השר מרידור והשר ברק אינם מייצגים את עמדות הליכוד. העמדות של הליכוד ברורות. זו עמדת ראש הממשלה שחוזרים לבנות בכל הישובים. כמו שהקפיאו באורנית, בהר אדר ועוד ללא הגבלה כך הבנייה תהיה ללא הגבלה. החוק לא יאפשר לו את זה אם לא יאריכו את הצו. ראש הממשלה מודע לכך שמבחינה פוליטית הוא לא יוכל לאשר המשך הקפאה. אני וחברי בליכוד לא נאפשר לו את זה”.

דנון קובע ש”בנושא הזה נראה התייצבות של מרבית השרים והח”כים שהליכוד שיתייצבו ויאמרו לראש הממשלה עד כאן. בשיחות אישיות אמרו לי שרים שהם לא מאמינים להקפאה אבל נותנים לזה צ’אנס”.

חבר הכנסת דנון מוסיף ומדווח על מידע שהגיע אליו על כוונה במשרד הביטחון להתעמרות בתושבי יו”ש. “החשש שלי שינסו במנהל האזרחי לעכב כל בניה שמצריכה אישור של שר הביטחון”, אומר דנון המזכיר שהשר ברק “במקום להקל את חייהם של הציונים הללו הוא מקשה על חייהם, ואם לא נעמוד בצורה ברורה ונדרוש מראש הממשלה שיורה לשר הביטחון להפסיק את ההתעללות הזו בתושבים”.

לדבריו הוא עצמו אינו יודע על תשלום מדיני ששילמה ישראל עבור פתיחת המגעים המחודשים עם הפלשתיניים. “שילמנו די בעבר. אנחנו לא צריכים לשלם עוד כלום. על מה יש לשלם? בעבר אבו מאזן התחנן להיפגש עם הישראלים, אז על מה יש לשלם כאן? הבטיחו לנו שתמורת ההקפאה נקבל זכות טיסה. לא קיבלנו כלום. שילמנו מספיק”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דנון מתנגד לממשלת האחדות

אלי חזן

הצעת חוק חדשה של לוין : כביש 443 לתנועת רכבים ישראלים בלבד

אריק זיו ויזר

זכות להגנת עצמית” – נאום ראש הממשלה בפתיחת מושב החורף בכנסת

אריק זיו ויזר

ריבלין: “אהבתו של גנדי לארץ היה בלתי תלויה בדבר”

אריק זיו ויזר

דנון עתר לבג”צ נגד העברת כספים לבשארה / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

ח”כ דני דנון : לעצור את גל השנאה כנגד העולים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן