27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ דנון מעמיד את הדרכון הדיפלומטי של טיבי בסכנה

ח”כ דני דנון פתח הליך בועדת הכנסת לשלילת דרכונו הדיפלומטי של ח”כ טיבי

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ דני דנון, פנה לועדת הכנסת, בכדי לשלול את זכויות החסינות מח”כ אחמד טיבי ולקיחת דרכונו הדיפלומטי. המהלך נעשה בהמשך לנסיעתו המשותפת עם אבו מאזן וייעוץ אישי לגבי המשך פעולותיו: “כמו שזועבי שיתפה פעולה עם ארגון טרור, טיבי מתרועע עם מי שפועל נגד ישראל והוא צריך להיענש על כך”. לדבריו, לאחר פועלו והצלחתו בשלילת הדרכון הדיפלומטי של ח”כ חנין זועבי, לאחר השתתפותה במשט המרמרה, צריך לפעול באותו קו נוקשה כלפי חברי כנסת שמשתמשים בחסינותם בכדי לפגוע במדינת ישראל.

 

טיבי, אשר טס במטוסו הנשיאותי של יו”ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, וייעץ לו לגבי המשך פעולותיו בזירה הבינלאומית, פועל בניגוד לאינטרס הברור של מדינת ישראל. בראיון לערוץ 23, טיבי אף הצהיר שהוא מסכים עם נאומו של אבו מאזן, אשר כזכור הצהיר שהכיבוש החל כבר ב-48 ומכאן שכל מדינת ישראל היא שטח פלסטיני כבוש: “טיבי הוא סוס טרויאני בכנסת ישראל, הוא משתמש בדמוקרטיה בכדי לפגוע בביטחון המדינה” אמר דנון. לדבריו, פנייתו לועדת הכנסת בהתאם לתקנות תביא לפתיחת הליך מהיר לשלילת דרכונו הדיפלומטי של טיבי.

 

ח”כ דנון, מקדם במקביל הצעת חוק שתאפשר הוצעת ח”כ מכהן מהכנסת ושלילת זכויות החסינות שלו ברוב מוחלט של 80 חברי כנסת: “התירוץ של חברי הכנסת הערביים שפעולותיהן נעשו לצורך מילוי תפקידם הוא נדוש”. לדבריו, סיור אצל רוצח ההמונים קדאפי, תמיכה בארגון הטרור ה -IHH שקורא להשמיד את מדינת ישראל וייעוץ לאדם החתום על הסכם איחוד כוחות עם השלוחה האיראנית במזרח התיכון-חמאס, זה ממש לא לצורך מילוי תפקיד ח”כ במדינת ישראל.

דנון סיכם את פנייתו לועדת הכנסת: ” מקומו של טיבי בפרלמנט הפלסטיני ברמאללה ולא בכנסת ישראל. שימשיך לייעץ לאבו מאזן והנייה משם”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברית הזוגיות צעד קטן לפיתרון גדול

הכנסת תדון על הגבלת מחרימי ישראל מבפנים

אריק זיו ויזר

יום תל חי צוין אתמול – ח”כ אופיר אקוניס ייצג את הכנסת

אלי חזן

אושר לקריאה שנייה ושלישית: חייל שנפצע במהלך חופשה ממושכת יוכר כנכה צה”ל

אלי חזן

אדלשטיין : “ישראל היא פלא אזרחי”

אלי חזן

נתיב ההסברה של גמליאל

אלי חזן
דילוג לתוכן