19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח"כ דנון: מחוייבות נצחית לא"י ולמדינה יהודית אחת / מאת: זאב בן-יוסף

"אנו מחוייבים לערכי הליכוד השורשיים – נאמנות מוחלטת לארץ ישראל, לעם ישראל ולמדינה יהודית אחת עליה נשמור בצורה שאינה משתמעת לשני פנים!" – זאת הבטיח יו"ר הליכוד העולמי ח"כ דני דנון בכנס השנתי לציון יום העצמאות ה-61 למדינת ישראל. בכנס השתתפו – השרים בוגי יעלון,ישראל כץ ובני בגין, סגני השרים איוּבּ קרא וגילה גמליאל, כמו גם חברי הכנסת יריב לוין, זאב אלקין, ציפי חוטובלי, כרמל שמע ומירי רגב. כן השתתפו – יו"ר עמית של הליכוד העולמי ארנן פלמן, מנכ"ל הליכוד גדי אריאלי, ראש הליכוד בבריטניה ג'ו גֶלֶרְט ומר יחיאל קדישאי,מיכל כפרי,קטי שטרית. המוני פעילי ליכוד מסורים גדשו את אולם בית החייל בו התקיים הכנס שעל אירגונו המרשים ניצחה יד ימינו המסורה והוותיקה של ח"כ דנון – יפעת עובדיה.

ח"כ דנון ביקש בכנס להעניק לממשלה ולחברי הכנסת מספר חודשים, כדי להוכיח שהליכוד מביא שינויים חיוביים במדיניות, בביטחון ובכלכלה, הן בארץ והן בעולם. הוא ציין שבמסגרת תפקידו כיו"ר החיכוד העולמי היה שותף להחלטה החשובה לבחור בנתן שרנסקי, חבר יקר שלנו, לכהונת יו"ר הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית. הממשלה הקודמת, אמר דנון, החליטה שעמדותיו הלאומיות של שרנסקי אינן מתאימות לה, התנגדו למועמדותו ובחרו במקום לוחם החרות בברית המועצות – ראש עיר של רעננה. עכשיו החליט הליכוד לתקן את העוול.
ח"כ דנון העלה על נס את ההשתתפות של חברי הליכוד העולמי במחאות והפגנות בוועידת דרבן בג'נבה והודה לכל אלה שסייעו לבחירתו ולבחירת יתר אנשי ארץ ישראל, על השקעתם ומאמציהם שהביאו לכך שהיום ניתן להגן על ארץ ישראל ביעילות רבה יותר. הוא הבטיח שמעתה יוזמנו חברי הליכוד בארץ ובעולם לאירועים שבימי הממשלה הקודמת לא הוזמנו אליהם. "נבצע שינויים חיוביים בחינוך, בביטחון ובכלכלה", אמר דנון "ניזום את מהפיכת הציונות השנייה של מדינת ישראל שבראשה עומד ראש ממשלה של הליכוד".

השר ישראל כץ אמר כי עליית הליכוד לשלטון הצילה את המדינה מגזירות קשות ונוראות וכבר הודענו שרמת הגולן נשארת בידי ישראל ושירושלים לעולם לא תחולק. הוא הביע בטחונו שנתניהו יידע לשלב את עקרונות הליכוד יחד עם הצורך לנהל יחסים עם ארה"ב והעולם כולו ולהתייחס לתקדימים שנקבעו על ידי ממשלות קודמות. השר כץ המשיל את הליכוד לעץ זית שגזמו את ענפיו וצמרתו, אבל השורשים – אנשי הליכוד בשטח – נותרו חזקים והם שהצמיחו מחדש את הענפים והצמרת.

השר בני בגין הזכיר כי ניצחון הליכוד היה על חוט השערה, דבר שהיקשה מאוד על הרכבת הממשלה, אולם נתניהו הצליח בכך לאחר עבודה מאומצת. הוא שיבח את הרכב הממשלה והזכיר כי "סור מרע" קל יותר מ"עשה טוב" ולפיכך יש להיאזר בסבלנות ולאפשר לבצע את השינויים. הוא ציין עוד שתמיד יש דילמה בין הדחוף לחשוב ותמיד הדחוף דוחה את החשוב, אך בפני ממשלה זו עומדים נושאים שהם חשובים ודחופים בעת ובעונה אחת.

כן נשאו דברים וברכות – סגן השר איוב קרא וח"כ זאב אלקין.
השר בוגי יעלון נשא את ההרצאה המרכזית בה הדגיש שהציונות שהביאה אותנו לכאן תוכל להמשיך להתקיים לא בגלל הכוח הפיזי העדיף אלא רק אם יהיה לנו חוסן רוחני חזק דיו שבעטיו נבין את שורש קיומנו בארץ מולדתנו.

ארנן פלמן, יו"ר-עמית של הליכוד של הליכוד העולמי, העניק את מגן הליכוד לעולים חדשים של פעילי בית"ר והליכוד העולמי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגור את הפינה עם איציק דדוש : והפעם, גבי יחיא

איציק דדוש

תוצאות בחירות בסניף הליכוד מגדל העמק למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

דני דנון, חה"כ מטעם הליכוד בכנסת ה – 18: "הספין של אדלר מטעה את חברי קדימה"

אריק זיו ויזר

לא קל אבל אפשרי /מאת:נועם נהרי- טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

חג שמח מאביב חזן

אריק זיו ויזר

בועז שרעבי – מלחין-זמר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן