39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ אקוניס נגד מנהל הגמנסיה

ח”כ אופיר אקוניס יזם בתחילת השבוע דיון במליאה שהתקיים היום (ד) בנושא סירובו של מנהל הגמנסיה הרצליה לאפשר לצוות המורים להיפגש עם קציני צה”ל במסגרת פרוייקט “דרך ערך”

ח”כ אופיר אקוניס על מנהל גמנסיה הרצליה: ” דגני מבייש את הגמנסיה, ויותר מזה את עצמו”
מתוך דבריו של ח”כ אופיר אקוניס במליאת הכנסת:
גילוי נאות: אני בוגר הגימנסיה הרצליה מחזור ע”ט , 1991. 6 שנים למדתי שם. קודם בחטיבת הביניים ואחר כך גם בתיכון. נהניתי מכל רגע, ולא רק מהלימודים…
לאחר שבתחילת השבוע נודע שמנהל הגמנסיה אינו מאפשר לקציני צה”ל להיפגש עם המורים במסגרת הפרוייקט “דרך ערך”, שמעתי אותו אתמול מוסיף חטא על פשע ומדבר גם על חינוך להתנגדות ומה לא לעשות, ולא לחנך לשירות קרבי.
224 חיילות וחיילים מתלמידי הגמנסיה נפלו בשירות קרבי, מאות מתלמידיה חרפו נפשם על הגנת המולדת. רבים מתלמידיה השתלבו בהנהגת היישוב והנהגת המדינה במוסדות המשפט , במערכת הביטחון, בתעשייה ובאומנות.
המייזם “דרך ערך” הוא טוב מאוד. ואני מברך את שר החינוך על כך: זהו שיח בין המחנכים ומפקדי צה”ל על אתגרי החינוך והתקיימו 100 מפגשים של 52 צוותים צה”ליים מכל החילות והזרועות עם 3500 מחנכים. צפי השתתפות- 6000 מחנכים. זה מצוין!
אני עוד לא מבין מה מונע ממר דגני לקיים את המפגש החשוב, הערכי הזה. לא רוצה, שלפחות לא יפריע.
ד”ר דגני מבייש את הגמנסיה, ויותר מזה את עצמו.
בתי ספר צריכים להיות נקיים מפוליטיקה, אבל שירות בצה”ל אינו חלק מהשיח הפוליטי, הוא לא חובה בעיניי, הוא זכות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר ועדת הכלכלה ויו”ר ועדת הכספים ינהלו את הדיונים בחוק ששינסקי בשיתוף מלא

ב”על משמר הכנסת” מעניקים לכם את האפשרות לשאול את השר

אלי חזן

האגפים לשיקום והנצחה יחויבו לדווח לוח”ב על פעילותם

אריק זיו ויזר

מכתב השר מיכאל איתן לשדולת ארץ ישראל

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת בביקור ניחומים בבית משפחת באומל: זרועות הביטחון עושים הכל לאתר את זכריה

אריק זיו ויזר

דו”ח מטות ערים: שרי ליכוד בזינוק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן