23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח”כ אקוניס בשבת תרבות ברעננה: “לא נאפשר חמאסטן שנייה!”

במהלך אירוע שבת תרבות ברעננה התייחס יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ אופיר אקוניס, לנסיעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית ואמר: “להערכתי נתניהו לא יתחייב בביקורו הקרוב בוושינגטון למדינה פלסטינית עצמאית שהקמתה תביא להקמת חמאסטאן שנייה. מדינה כזו תאיים על חיי מיליוני ישראלים באזור המרכז, השרון והשפלה כמו גם על נמל התעופה הבינלאומי של ישראל וממשלת הליכוד לא תאפשר זאת”. לדבריו, “הפלסטינים, הם הראשונים שדוחים את נוסחת שתי המדינות משום שהם עומדים בסירובם להכיר בישראל כמדינת העם היהודי ובפועל הם שואפים לשתי מדינות לעם אחד – העם הפלסטיני. את הנוסחה הזאת דוחים רוב רובם של הישראלים, כולל נציגי האופוזיציה בכנסת”. 
בתשובה לשאלת המנחה, משה נסטלבאום, השיב אקוניס כי התנהלות פקידי האוצר ובראשם רם בלניקוב, במהלך השבוע וחצי האחרונים, מהווה פגיעה חמורה בדמוקרטיה ובסדרי שלטון : “פקיד שמדיניות הממשלה אינה מקובלת עליו, שיארוז חפציו ביום השבעת הממשלה ויעזוב. בארה”ב נהוג שביום כניסת הנשיא החדש לבית הלבן, ב – 20 בינואר, עוזבת כל הפקידות הבכירה של הממשל הקודם את וושינגטון די. סי.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ חוגג בסוכות את חג-החירות /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

אקוניס וכץ במפגש חברים אצל כוכבה מתתיהו

אלי חזן

מרכז הליכוד במרכז ההתיישבות

אריק זיו ויזר

המטה הלאומי פורס כנפיים

פורום קסריה אירח את ישראל כ”ץ

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד ראשל”צ למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן