18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ אלקין ואקוניס מורידים את המסכה של ליבני

ח”כ אלקין ואקוניס הגיבו במספר כלי תקשורת על מסע ההשמצות של יועצי התקשורות של ליבני

 
 “הפרצוף האמיתי של לבני ורמון התגלה במלוא כיעורו. בזמן שאנשים נשרפו חיים ומדינה שלמה עסקה באסון השריפה בכרמל עסקו לבני ורמון בפוליטיקה קטנה ולא גילו אחריות כפי שהיה מתבקש מהם”, אמר אלקין. את הדברים אמר ח”כ אלקין לערוץ 7 לאור פרסום העיתון ‘ישראל היום’ בו נחשף כי ליבני ורמון סירבו לבטל כנס פולטי בעקבות האסון.

לדבריו, “בזמן שראש המשלה ביטל את כל סדר יומו, פנה לסיוע מיידי ממדינות שונות ודאג לסיום השריפה ראשי קדימה המשיכו בשגרת יומם והמאבקם הפוליטים הקטנים. לבני איננה ראויה לשמש כיו”ר האופוזיציה, קל וחומר כאלטרנטיבה לשלטון. אני בוש ונכלם מהתנהגותם, קורא לרמון להתפטר ודורש מלבני שתתנצל על כך בפני משפחות הרוגים, הפצועים ואזרחי המדינה כולה”.

בעיתון “ישראל היום” דווח ביום שישי כי יו”ר קדימה, ציפי לבני, ויו”ר מועצת קדימה, חיים רמון, התעקשו ביום חמישי שעבר להמשיך בקיומו של אירוע “הדלקת נרות” מפלגתי, זאת לאחר שנודעו ממדי האסון הנורא בכרמל.

ח”כ אופיר אקוניס אמר בסוף השבוע לרשת ב’ כי הגב’ ליבני היא האשמה בכשל הכיבוי כיוון שהתנגדה לריכשת  מטוס כיבוי עת ישבה בממשלה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן

בראשון היא עולה : “סמכות אישור הקפאת בניה ע”י הכנסת”

אריק זיו ויזר

ח”כ כץ: “המודל הצ’יליאני הוא בית קברות לפנסיה הישראלית”

אלי חזן

לצורך קידום הצעת חוק “פיצויים למוקפאים” – ח”כ דני דנון אוסף מנפגעי הקפאת הבניה הערכות נזק

אריק זיו ויזר

אדלשטיין הדגיש החשיבות – הולנד יגיע לנאום בכנסת

אלי חזן

קבלו את שאול מופז – לא בדיחת השבוע אלא בדיחת העשור

אלי חזן
דילוג לתוכן