18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח"כים מסיעת הליכוד בחגיגות שמחת תורה בחולון

בהקפות שמחת תורה שהתקיימו בבית הכנסת ע"ש חללי צה"ל בחולון ובהנחייתו של מר יואל ישורון – חבר מועצת העיר, השתתפו ח"כ סילבן שלום,ח"כ יובל שטייניץ, ח"כ גלעד ארדן, ח"כ משה כחלון, ח"כ גדעון סער, ח"כ לשעבר איוב קרא, יחיאל לייטר ויוסי פלד. בדבריו למשתתפי השמחה אמר ח"כ שטייניץ כי "יש לנו זכות גדולה להיות עם הספר – חג שמחת תורה הוא החג היחידי מסוגו בעולם שנחגג כולו לספר ולקריאה בספר". עוד הוסיף כי "היהודים תמיד הובילו בזכות לימודי התורה ולימודיהם בכלל, ובכדי להמשיך ולהיות ראויים לחג זה, עלינו לוודא שילדינו יקבלו את החינוך הטוב ביותר בעולם".

ח"כ גלעד ארדן אמר "בשמחת תורה אנו מצווים בשמחה המשותפת 'והיית אך שמח' ולא בלימוד התורה כפי שנהוג בשבועות. השמחה הרבה היא על שום שהקב"ה בחר להעניק לנו את התורה." את דבריו סיים באיחולים ובתקווה שעם ישראל יזכה להיות מאוחד וחזק יותר בשנה הקרובה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלומי זינו: "הגיע הזמן לחזור ולהוביל את העיר נשר בדרך הליכוד ומורשת ז'בוטינסקי ובגין"

שלומי זינו

הרמת כוסית בסניף הליכוד בנתניה

אריק זיו ויזר

"חכם עושה מיד מה שטיפש עושה בסופו של דבר." /מאת:שלמה מדמון

אריק זיו ויזר

נתניהו נביא מודרני שרואה למרחוק, כל מילה בסלע../מאת:אייכלר דוד – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

סיכום מפגש עם השרה לימור לבנת בסניף הליכוד הוד-השרון

אריק זיו ויזר

פייגלין: מי שמאמין לא מפחד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן