13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

חיסול הטרוריסט אוסמה בן לאדן – אסור להתבלבל ו/או לתת שיבלבלו אותנו

היום הוא יום הניצחון של המערב

ביום  הזה 2 מאי 2011 כל שוחרי השלום והעולם החופשי והמערבי עומדים ומצדיעים כאיש אחד , לכוחות הביטחון של צבא ארצות הברית אשר במשך שנים ולפי פקודתו של הנשיא ג'ורג בוש, רדפו אחר מנהיגי ארגון הטרור האסלאמי הרדיקלי אל – קעידה ומנהיגיו , ואשר הצליחו לחסל כך נמסר רשמית ע"י הנשיא אובמה את הטרוריסט אוסמה בן לאדן אשר עמד בראש ארגון הטרור הרצחני הזה אשר אחראי לרציחתם של אלפי בני אדם חפים מפשע באסון התאומים 11.9 ובכלל.

 

אדגיש , העולם המערבי ובכללם ארצות הברית ומדינת ישראל אינם במלחמה נגד דת האסלאם וישנם מוסלמים רבים בעולם אשר רוצים לחיות בעולם זה בשלום בשקט ובשלווה ולעשות למען עולם טוב יותר.  

 

אולם יחד עם זאת, צריך להיזהר מאוד שלא להתבלבל ו/או לתת שיבלבלו אותנו חלילה. שכן, ארגון הטרור האסלאמי הקיצוני אל קעידה, בדיוק כמו ארגון הטרור האסלאמי הקיצוני החמאס, בדיוק כמו ארגון הטרור האסלאמי הקיצוני החיזבאללה אינם ארגונים הפועלים לשם צדקה ו/או לשם בצע כסף או לשם הנאה מרצח בני אדם , אלא , המדובר בארגוני טרור הפועלים בשם קיצונות דתית , קיצונות דתית של אסלאם רדיקלי מסוכן,  אשר מבקש להשתלט על המערב ועל העולם החופשי כולו ולחסל את הדת היהודית ואת הדת הנוצרית, כאשר העיקרון שמנחה את אותם קנאים אסלאמיים הינו שמי שאינו מוסלמי הדוק הוא מבחינתם כופר.

 

טרוריסטים קנאי דת אסלאמיים קיצוניים אלה מבקשים להשליט את דת האסלאם על העולם המערבי כולו ומסכנים בקנאותם את שלום העולם החופשי והמערבי כולו.

 

יום זה , יום הזיכרון לשואה ולגבורה , בו נמסר רשמית על ידי  נשיא ארצות הברית , כי  הטרוריסט מספר 1 הזה בימינו חוסל, הוא יום ניצחון של המערב ושל העולם החופשי אולם, אסור לשכוח ואסור להיות שאננים , לצערי הדרך למנוחה, לנחלה ולשלום עוד ארוכה מאוד , והטרוריסטים האלה עדיין פועלים בעולם כולו, מתחזקים ומקבלים סיוע ממשטר האייתולות באיראן , אותו משטר צורר חדש,  אשר מאיים על המערב כולו ואשר מבקש ומודיע בגלוי שבכוונתו להשמיד תחילה את עם ישראל ואת מדינת ישראל ולשם כך פועל להשגת פצצת האטום.

 

המלחמה של העולם החופשי והמערבי בטרור הקנאי הדתי האסלאמי רק בראשיתה ולא תמה ועוד יסופר בה בדברי ההיסטוריה של העולם.

 

 

 

יום הזיכרון לשואה ולגבורה

2 מאי 2011

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בני שלוש דורשים שלוש

אלי חזן

מה לומדים מהמשכן?

עזריאל צפר

הטעויות של ארז תדמור

ד"ר אפרים אבן

הצניחה וההתרסקות

אריאל אילוז

ביירות בעיני המקצוען

אברהם (אבי) אילון

השטרות החדשים – הבעיה האמיתית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן