24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

חיזוק למחנה המתון בליכוד ? כרמל שאמה הכהן שוב חבר כנסת

בראיון לאריק בנדר ממעריב מבהיר שאמה שהוא בעד פתרון שתי המדינות. דנון וחוטובלי לשמאלכם. גילה גמליאל – יחד איתך


מתוך הראיון : “בכל מקרה, עושה רושם שחזרתו של כרמל שאמה הכהן תחזק את המחנה המתון בתוך הליכוד, שכן הוא תומך ברעיון שתי מדינות לשני עמים. “אני לא יכול להיות שותף לדגל של מדינה אחת”, הוא מצהיר. “בעיניי כל הצעות החוק והדיבורים על סיפוח הם לא פחות משערורייתיים.

הפתרון לטווח ארוך הוא רק שתי מדינות לשני עמים. אין פתרון אחר שיבטיח את ישראל כיהודית ודמוקרטית. אני לא מוכן לוותר לא על מדינה יהודית, ולא על מדינה דמוקרטית. כל רעיון חד־צדדי מטריף, שלא יקדם את האינטרסים שלנו לקראת הסכמות עם הפלסטינים – לא מקובל עלי. אנו לא חיים לבד. אנחנו לא צריכים להפגין, אלא לפעול בחוכמה ובתבונה. אין לי ספק שההסכם הסופי לא יהיה חזרה לגבולות 67′, אבל לא צריך להשקיע אנרגיות בהקמת צריפונים בכל מקום”.

עם זאת, הוא מתנגד להקפאת הבנייה ביהודה ושומרון. “לא הבנייה היא מכשול לשלום. כל עוד אנשים חיים שם, יש לתת להם את כל השירותים. יש להמשיך בתנופת פיתוח כאילו אין מחר הסכם, אבל לפעול להשגת הסכם כי אין פתרון אחר מאשר הסכם שלום. אין גוף שלנצח יאכל חרב”.

 

לראיון המלא לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם יחיאל קדישאי ייהפך ליקיר התנועה ?

אלי חזן

נתניהו יכול לרוות נחת מהכנס באור יהודה

אלי חזן

מזל טוב לסגן השר אקוניס לרגל יום הולדתו

אלי חזן

הכנס של הנגבי בניחוחו של מדמון

אלי חזן

מזל טוב לליכודניקים מאייל דותן

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערה של ח”כ טלי פלוסקוב בשל מות אימה

אריק זיו
דילוג לתוכן