26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

חיה מנע: ״אני לוחמת חברתית״

לאחר עשרות שנים של פעילות חברתית ציבורית במישור הארצי, בין היתר, במסגרת לשכת עורכי הדין ולהב – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים; ובמישור המוניציפלי כחברת מועצת העיר בעיר מגוריי רמת גן, אני שמחה ונרגשת לבשר על התמודדותי בפריימריז של “הליכוד”, כנציגת מחוז דן לכנסת.

איני יכולה לעמוד מנגד בתקופה הקשה שעוברת על מדינת ישראל מבחינה כלכלית ומדינית: עליית יוקר המחייה, משבר הדיור, אפליית מגזר העצמאים, העדר משילות ופגיעה בריבונות. לכן החלטתי להתמודד לכנסת, על מנת להשפיע במישור הלאומי ולתרום מניסיוני הציבורי והמקצועי רב השנים.
בקצרה עלי: עורכת דין, מתמחה בתחום הנזיקין והמשפט האזרחי – מנהלי, שותפה מנהלת במשרד עורכי הדין מנע ושות׳, בוגרת תואר ראשון במשפטים בהצטיינות ולימודי תואר שני באוניברסיטת ת”א בשיתוף אוניברסיטת “ברקלי” בארה”ב ודירקטורית בחברות ציבוריות ועירוניות. לצד עבודתי כעורכת דין אני פועלת שנים, בהתנדבות, למען הציבור בישראל ובפרט למען תושבי עירי רמת גן.

בין השאר כיהנתי כסגנית יו”ר מחוז תל אביב ויו”ר ועדת הקשר רמת גן בלשכת עורכי הדין וכחברת השדולה לעסקים קטנים בכנסת. כיום אני מכהנת כחברת מועצת העיר רמת גן, יו”ר פורום הנשים של להב – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל, מ”מ יו”ר הועדה לקידום מעמד האישה בלשכת עורכי הדין וחברת מועצת המוסד לביטוח לאומי. נשואה לדוד ואמא גאה לארבעה בנים.

למה ליכוד? אני חברת ליכוד מהבית – הבית שנולדתי וגדלתי בו בעפולה וזה שבניתי ברמת גן יחד עם דוד, שהיה חבר כנסת מטעם הליכוד. הליכוד שלי הוא הליכוד החברתי, שחרט על דגלו מראשיתו, את ערכי השוויון החברתי, השוק החופשי והשמירה על המסורת והתרבות היהודית, ערכים שעוצבו על פי משנתו של זאב ז’בוטינסקי, ערכים שאני מזדהה איתם וחיה את חיי לפיהם, לכן הליכוד זה הבית שלי והבחירה הטבעית שלי.
אני לוחמת חברתית – משפטית ורותמת את הידע המשפטי והניסיון המקצועי שלי למען מאבקים ציבוריים וחברה טובה יותר. מזה שנים אני פועלת במישור הארצי והמוניציפלי בשני תחומים מרכזיים שקרובים לליבי: קידום נשים ושוויון מגדרי וביטול האפליה כלפי מגזר העצמאים בישראל. יש לי עשייה נרחבת בתחומים אלה. כיו”ר פורום הנשים של להב הובלתי תיקוני חקיקה בכנסת למען עצמאים ועצמאיות ובין היתר תיקון חוק דמי לידה לעצמאיות, תשלום דמי בידוד לעצמאים ועוד. כחברת מועצת העיר רמת גן קידמתי רפורמות בתחומים אלה ובין היתר הקמת מנהלת עסקים עירונית ופורום נשים ועסקים עירוני.

כחברת כנסת אפעל בין היתר לקידום חקיקה למען מגזר העצמאים ויצירת רשת ביטחון סוציאלית לעצמאים ועצמאיות ובראש ובראשונה חקיקת חוק דמי אבטלה לעצמאים, שהממשלה הנוכחית התחייבה לחוקק ולא עמדה בהתחייבותה. מגזר העצמאים בישראל מונה כ- 600,000 איש ובשנים האחרונות חיפש בתים אחרים במפלגות אחרות, שהבטיחו לו הבטחות ללא כיסוי. אפשר וחשוב להביא את הציבור הזה חזרה לליכוד ולאור ניסיוני ופעילותי רבת השנים בתחום אני מאמינה שאני יכולה לעשות זאת!

בנוסף אפעל לחיזוק המשילות והריבונות שלנו במדינתנו, מדינת העם היהודי היחידה שיש לנו ולקידום רפורמות חברתיות שיסייעו לצמצום הפערים החברתיים והכלכליים ולהורדת יוקר המחייה ע”י הורדת מחירי הדלק, הדירות, החשמל, הארנונה, התחבורה הציבורית המזון ושאר המיסים. כמו כן אפעל לביטול תאגידי המים.

אני מביאה איתי השכלה משפטית, ניסיון מעשי רב שנים בתחום הציבורי-פוליטי מפעילותי בשדולות וועדות הכנסת, בארגונים שונים וממאבקים ציבוריים ומשפטיים שניהלתי ואני יכולה לתרום משמעותית לרשימת הליכוד לכנסת כפנים חדשות וקול חדש בליכוד, במיוחד בבחירות הקרובות, בהן כל קול חשוב להחזרת הליכוד לשלטון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דן הראל מצא דריפוס חדש

אריק זיו ויזר

תמר אדרת מתמודדת ״למען כלכלה חופשית״

מערכת ליכודניק

לפיד, החוק הפולני וסיפורה של פוליטיקה קטנה

דניאל נחמיה

הרוטציה הושלמה: הכירו את המנכ״ל החדש של משרד האנרגיה 

רועי אזולאי

ס. שר החוץ חוטובלי: “חינוך הוא המפתח”

אריאל אילוז

הזיגזוג של יעלון נחשף

אריאל אילוז
דילוג לתוכן