19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

חוק יסוד עדי ברוך

בעקבות הרצון למצוא פתרון לבעיית המסתננים נמצא פתרון יצירתי : הממשלה תגיש הצעת חוק יסוד ממשלתית בנושא ההגירה ותאמץ את הצעתו של עו”ד עדי ברוך – העוסק בנושאי המסתננים ופעל בעבר להקמת גדר ההפרדה

 

עו”ד ברוך השתתף במהלך 15 השנים האחרונות לצד המדינה בהתנדבות בבג”צים מרכזיים שעסקו בבטחונה של מדינת ישראל ובניסיונות למניעת החדרת מסתננים ואוכלוסיות נוספות מבחוץ, כגון איחוד משפחות פלשתיניות.

 

עו”ד ברוך אמר : “כבר במהלך הדיונים השונים בבג”צ הבנתי שלמדינת ישראל חסרים כלים חוקתיים משפטיים להתמודד עם התופעות הללו. לפיכך, חיברתי את חוק יסוד ההגירה שיעשה זאת. המטרה היא לתת למדינה מגוון דרכים להתמודד עם האתגרים הללו לפי ראות עיניה”.

 

בשבוע האחרון פורסם שהיועצים המשפטים של משרדי הממשלה לא מסוגלים לתת לממשלה פתרונות משפטיים נוספים מלבד הפתרונות של מדינה שלישית בנוגע להרחקת מסתננים שמסרבים לצאת. כמו כן, פורסם שעקב לחצים שרואנדה התקפלה. לפיכך, חוק יסוד ההגירה הוא פתרון נאות.

 

דומה כי אין ספור ישראלים מייחלים לכך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של חברנו רפי בייפוס.

מערכת ליכודניק

חוט הדמיון בין נגורנו-קרבאך וסברה-ושתילה

מנדי ספדי

דין ביבי, לעומת דין לכולם

עובד קראוס

הצונמי המדיני שיגבר ויביא שלום.

חיים פוזן חבר ליכוד סניף צפת

‘הסכמי אברהם’: שלום אחראי, שלום תמורת שלום

דניאל נחמיה

קורן תומכת בסער

עינר אביב
דילוג לתוכן