26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

חוק החרם מגביל את השונאים

אין כאן סכנה לדמוקרטיה, לא פשיזם ולא מקארתיזם. זה הכול שנאה. החרדה לדמותה הדמוקרטית של המדינה היא שקר. תסתכלו על הפרצופים ותראו: אלה אותם אנשים שישבו בטריבונה שהריעה לרודן מושחת שהשליך תוצאות קלפי לפח…

חוק החרם הטריף אותם. “יום שחור לדמוקרטיה” כתב אמנון רובינשטיין במעריב (12.7.11). ב”וואלה”, קראנו את הכותרת: “חוק החרם- צעד בדרך לגיהינום”. יום קודם, באותו אתר, פרסם חתן פרס ישראל פרופסור גבי סולומון את דעתו לפיה חוק החרם הוא “פגיעה אנושה בצלם המדינה”. אפשר להוסיף עוד הרבה ציטוטים, כולם מעידים על פאניקה מזויפת של שונאים. הרוח הכללית: חופש הביטוי בסכנה, הדמוקרטיה בסכנה, הפשיזם כבר כאן… המקארתיזם כנ”ל…

מנקודת מבט אובייקטיבית יש כאן שתי דעות מנוגדות. מדובר בסיטואציה נפוצה שבה המחלוקת מונחת על שולחנה של הוד מעלתה הדמוקרטיה, וזו פוסקת: לכו להצביע!
אין להם לשוחרי הדמוקרטיה מהשמאל, סיוט יותר גדול מהליכה לקלפי או מהצבעה שבה הרוב קובע. השמאל המתדלדל איבד את האמונה בשובו לשלטון. אילו האמינו, היו מתנסחים באופן מתון, תוך הבטחה שהחוק יבוטל אם וכאשר.

הכול זה שנאה למתנחלים.

השנאה למתחלים נחשבת. מותגית. שווה וחשוב להשקיע בה ולטפח אותה. היא תעודת השיוך של השמאלני. היא מקור גאווה והנאה שלו. בפרפראזה ידועה לאמירה אחרת ניתן לומר שהשמאלני אומר לעצמו: אני שונא- משמע אני קיים. אני לא ממציא את זה. הפרופ’ דליה מור חקרה את הנושא והגיעה לתוצאה מהבהבת- השמאל שונא מתנחלים יותר מאשר הוא שונא ערבים.

חוק החרם לא מאיים על הדמוקרטיה. אין כאן פשיזם ולא מקארתיזם. החרדה לדמותה הדמוקרטית של המדינה היא זיוף. תסתכלו על הפרצופים ותראו: אלה אותם אנשים שהריעו לרודן מושחת שהשליך תוצאות קלפי לפח. עקירת השנואים הייתה כל כך עוצמתית, שהמחיר (ריסוק המתונים הפלסטינים, הפיכת עזה לחמסטאן, הפיכת חייהם של תושבי הדרום לגיהינום, עופרת-יצוקה, ו…הרחקת השלום) היה שווה. רוצים עוד.

השמאל השונא, מפרפר פוליטית. מאז רצח רבין, בכירי המחנה בטוחים שחשבון נפש רשום בטאבו ע”ש הימין. מהסיבה הזו, אסור להם לעשות חשבון נפש. רק אחרי שהשמאל יתפוגג לגמרי יבינו: השנאה לאחים הייתה אחת הסיבות שהבוחר החליט-השונאים הביתה!

 

לקטע הוידיאו ולמאמר המקורי מהאתר של נרי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איך את ישנה בלילה, נקיית הכפיים

אריק זיו ויזר

בני פלד- קטעים מראיון פרידה

אלי חזן

אברום בורג ברגע של נחרצות

אלי חזן

כלב כי ימלוך / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

ציפי לבני נגד המשתמטות

אריק זיו ויזר

כן לפולארד, לא לגלעד שליט

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן