33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

חוק החרם – הגנה על מדינת ישראל , על אזרחיה ועל הדמוקרטיה שלה.

חוק החרם משקף בסופו של דבר את רצון העם

דמוקרטיה משמעה כיבוד רצון העם כפי שהוא בא לידי ביטוי בקלפי בבחירות דמוקרטיות.כאמור רובו של העם , היינו עם ישראל הוא ימני , והדבר בא לידי ביטוי בבחירות האחרונות 09 כאשר גוש הימין בעם קיבל 65 מנדטים וגוש השמאל בעם קיבל 45 מנדטים .

 

כאמור השמאל אינו מוכן לקבל את הכרעת העם ואינו מוכן לכבד את הדמוקרטיה ולכן מבקש להיעזר במערכת המשפט ובמערכת התקשורת שם הוא שולט עוד מימי מפא”י כדי לאיין כל החלטה דמוקרטית של רצון העם.

 

מצ”ב לעיונכם תרשים החלוקה למנדטים בחירות 09 המעיד על כך בבירור .  

 

אשר על כן, אני מברך ומחזק את ידיהם של כל נבחרי המחנה הלאומי ובראשם ח”כ זאב אלקין , אופיר אקוניס ויריב לוין שיזמו ותמכו בחוק החרם. חוק אשר נועד למנוע מתן כלי נשק נוסף בידי אויבי ושונאי ישראל ובידי אותם אזרחי ישראל המשתפים עימם פעולה. אני סבור שראש הממשלה היה חייב להיות נוכח בהצבעה חשובה זו . שכן, הגיע השעה להפסיק את ההפקרות במדינה לפיה אויבי ושונאי ישראל ומשתפי הפעולה עימם מקרב אזרחי ישראל משתמשים באצטלות משפטיות ובתקשורת על מנת לנצל את הדמוקרטיה למלחמה במדינת ישראל. רק תיקון קטן לתמונה זו מדובר גם במניעת טרור אקדמי ותרבותי ולא רק במניעת טרור כלכלי.  חוק החרם הינו צעד נכון בכיוון הנכון אולם לא די בו לבדו.

 

כמו כן, אזהרה חשובה ! ניסיון הטעיה מכוון של התקשורת השמאלנית ואנשי השמאל בעניין חוק החרם ! אנשי השמאל בתקשורת חוזרים וטוענים כי חוק החרם נועד רק לשם הגנה על התנחלויות ושזה לדידם מנוגד לחופש הביטוי שלהם . אולם זו אינה כלל האמת ! שכן, כמי שקרא את הצעת חוק החרם הרי שהיא מתייחסת למניעת חרם על כלל מדינת ישראל ואזרחיה ולא רק על שטחי יו”ש ואזרחי ישראל המתגוררים שם. וכמו כן ראוי להדגיש ולציין גם כי לא מדובר רק במניעת חרם כלכלי , אלה מדובר גם במניעת חרם אקדמי על אוניברסיטאות וחרם תרבותי בעניין הופעות זמרים בישראל , חרם שמובלים כאמור דווקא אנשי שמאל אזרחי ישראל  כפי שכולנו צפינו לאחרונה בתוכנית ששודרה בעניין זה . אז שלא יטעו אתכם.

 

ראוי ומוסרי שמה שאנו דורשים מהעולם בעניין ישראל כדאי שנדרוש תחילה מאזרחי המדינה עצמה ומהתקשורת במדינה שמרכזת בידיה כוח עצום אשר מסוכן לדמוקרטיה.  

 

וכמו שנאמר כבר במילות השיר:

 

כל העולם כולו גשר צר מאוד והעיקר ו העיקר לא לפחד לא לפחד כלל !

 

השם עוז לעמו ייתן.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סליחה! ” אבל הגיע הזמן להשיב אש לעבר מקורות הירי”

אלי חזן

בטולוז העניינים כרגיל

אלי חזן

לחרות משעבוד ואלילות

אריק זיו ויזר

מה שניסו לגרום לנו לשכוח

אריק זיו ויזר

שאלת גבולות ארץ ישראל

אלי חזן

ביידן והרגל השמאלית

מנדי ספדי
דילוג לתוכן