40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

חוק ההסדרה ירד מסדר יומה של הכנסת

הכנסת החליטה ברוב קולות להסיר מסדר היום את “חוק ההסדרה”. אדלשטיין, קרא וגמליאל נעדרו. אלקין תמך 

 

 

השחמט והדמקה של נתניהו ?

 

22 חברי כנסת הצביעו בעד “חוק ההסדרה” של ח”כ זבולון אורלב אבל 69 הצביעו נגד. לפיכך, ההתיישבות בגבעת האולפנה עומדת בפני פירוק ממשי. 

 

יש להדגיש כי השרים שהשתתפו בהצבעה יישרו קו עם ראש הממשלה. במהלך הדיון הסוער הורחק ח”כ מיכאל בן ארי מהאולם. “אי אפשר לנהל מדינה בצורה הזו”, אמר נתניהו. “יש לפנינו אתגרים לאומיים גדולים כמו קידום שוויון בנטל, אישור התקציב וטיפול במסתננים מאפריקה. רק ממשלה מלוכדת ואחראית תוכל להתמודד אתם”. בדיון עצמו, אמר ח”כ זבולון אורלב (הבית היהודי): “מתברר שראש הממשלה היה ונשאר חייל של אהוד ברק”. 

 

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ דני דנון אמר על החוק: “מדינת ישראל מתחילה לשלם את מחיר החתונה עם קדימה. עם ישראל בחר ליכוד, עם ישראל בחר בדרך המחנה הלאומי ועם ישראל לא בחר בברק ולא בחר בפינוי ישובים- שלום עכשיו והשמאל הקיצוני מקדמים את האג’נדה הקיצונית שלהם על ידי עתירות לבתי המשפט במקום על ידי שכנוע הציבור בקלפי”.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס בבאר שבע : “פעולה תקיפה בעזה – עכשיו!”

אריק זיו ויזר

מהי מנהיגות ומתי היא נבחנת

אריק זיו ויזר

גדי בשארי תופס עמדות אסטרטגיות

אלי חזן

האם תיפתר החידה ?

אלי חזן

בליכוד לא מפסיקים לעבוד

אריק זיו ויזר

ערוץ 2 נפל למניפולציה של היועצת המשפטית המודחת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן