39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

חוק הגבלת קדנציות לגזברים ויועצים משפטיים בעיריות

ש”ס שולטת כיום ברגולציה על השלטון המקומי, באמצעות משרד הפנים, ועדת הפנים בכנסת, ועדות התכנון וכיו”ב. גזברי הרשויות והיועצים המשפטיים המכהנים, רובם ותיקים בתפקידם )מתקופת היות הליכוד רוב בשלטון המקומי

גזברי הרשויות “מפריעים” לש”ס להשתלט על העסק: הקצבות ותמיכות צריכות לעבור קריטריונים, הקצאות למוסדות מאושרות לפי כללי מינהל תקין והגזברים לא תמיד מאשרים את העברת הכספים לאנשי ש”ס באשר הם, בניגוד לנהלים וכללי המינהל התקין )הגזברים והיועמ”שים מהווים שומרי החותם של השלטון המקומי(.
על כן מצאה ש”ס פתרון ל”בעיית” הגזברים.
חוק הגבלת קדנציות אשר משמעותו שתוך שנה רוב רובם של הגזברים והיועמ”שים יסיימו את תפקידם ואז תוכל ש”ס להשתלט סופית על השלטון המקומי, על הכספים, על התמיכות ועל כל מוקדי הכח.
אנשי ש”ס קבלו סיוע פתאומי ממקום בלתי צפוי מחברינו, חבר הכנסת זאב אלקין שהוא גם יו”ר הקואליציה. ח”כ זאב אלקין מסייע להם להעביר את החוק כהחלטה ממשלתית מחייבת. לא ברור לנו מה הם מניעיו של ח”כ אלקין )אולי פחד מש”ס ומהאיומים שלהם(. השרים גלעד ארדן וגדעון סער אשר עלו על העניין בקשו לדון מחדש בנושא בממשלה ולבצע שינויים בחוק. האם גם ח”כ זאב אלקין ישתכנע ויבין שהנזק מהחוק שהוא מקדם אדיר והוא מהווה מכה למינהל התקין, גם לרשויות המקומיות וגם לתנועת הליכוד?
שרי הליכוד מתחילים להבין את הסיכון שבחוק – האם גם חבר הכנסת אלקין יבין זאת? את זאת נראה בשבועות הקרובים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן

ח”כ אופיר אקוניס : “יש לבחון את הדרכים בהן יכולות הממשלה והכנסת לסייע לתדיראן”.

אריק זיו ויזר

אזרחים ותיקים יקבלו מדי שנה חוברת שתרכז את הזכויות וההטבות המגיעות להם

חבר הכנסת ארדן : לא אתפלא אם ‘קדימה’ יודיעו גם על תמיכה בכיבוש אירן

אריק זיו ויזר

חברי כנסת מהליכוד במסרים נגד ממשלת אחדות

אריאל אילוז

עברה הצעת חוק לעידוד השקעות הון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן