34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

חוטובלי קוראת להצביע ליכוד בעקבות אריאל

בעקבות ההכרה של המל”ג באריאל כאוניברסיטה השמינית בישראל, פרסמה יו”ר השדולה למען ההכרה באריאל כאוניברסיטה, ח”כ ציפי חוטובלי, סטאטוס בעמוד הפייסבוק שלה, הקורא לימין לתמוך בליכוד.

“אתמול, בזמן ממשלת הליכוד”, כתבה ח”כ ציפי חוטובלי, “הוכרה בשעה טובה האוניברסיטה הראשונה מעבר לגבולות הקו הירוק. אז לכל חבריי ממפלגות הימין האחרות, שנהנים לצווח שהליכוד פועל נגד ההתיישבות זה הזמן להגיד:
“רק הליכוד יכול – כן, בשביל להוביל מהלכים ברמה לאומית חייבים להתפקד ולעבוד דרך מפלגה גדולה, ולא דרך מפלגת נישה.
“רק הליכוד יכול – כן, לא משנה מי יעמוד בראש כל אחת מהמפלגות, לרבות אם שתיהן ירוצו ביחד.
“רק הליכוד יכול – רק אם נקדם את האידאולוגיה הלאומית בליכוד, מדינת ישראל תונהג בצורה ימנית ולאומית, לטובת עם ישראל בארץ ישראל.
“תודה רבה לראש הממשלה – שר החינוך, שר האוצר, שרת התרבות שבכהונתה כשרת החינוך הוחלט על ההכרה באוניברסיטה

“הליכוד זה נכון. התפקדו! “.

 

הסטטוס של ח”כ ציפי חוטובלי עורר הדים בציבור הדתי, שכרגע נמצא ברגע הכרעה האם להתפקד לליכוד או להצטרף למפלגת הבית היהודי. בראיון בנושא שהעניקה לערוץ שבע הסבירה חוטובלי:

“חשוב להגיד לאלה ששוקלים איפה הכי נכון להשפיע, שמדובר במהלך שהתחיל ונגמר בליכוד… יש כאן שר אוצר שנתן רשת תקציבית שבלעדיה הות”ת שאמר שלא יקום ולא יהיה היה אומר את המילה האחרונה, וישנו שר החינוך שנתן רוח גבית בעקבות אותה החלטה של שר האוצר. צריך להבין ששני השרים הללו שנתנו תשתיות ולא רק רוח גבית הם ההוכחה הטובה ביותר לכך שרק מפלגת שלטון חזקה, ימנית, לאומית יכולה להוביל למהלכים היסטוריים חשובים שכאלה. בעיני זה חשוב לא פחות מהקמת ישוב”.

חברת הכנסת ציפי חוטובלי הובילה בכנסת את המאבק למען ההכרה במרכז האוניברסיטאי אריאל כאוניברסיטה. לאחר מאמצים רבים במסגרת השדולה שהקימה יחד עם ח”כ אלכס מילר, הודיעו השניים בשלישי האחרון על פירוק השדולה. במכתב לחברי השדולה כתבו: “במקום בו חלק מגורמי המקצוע היו נגועים עד מעל לראשם בניגוד עניינים, לא היה מנוס מהתערבות פוליטית, שכעת ניתן לראות שנשאה פירות”.

ח”כ ציפי חוטובלי הוסיפה: “הממסד האקדמי בישראל צריך להחליף את התקליט – כניסת אוניברסיטה חדשה להיצע האוניברסיטאות תַפְרֶה את השיח האקדמי בישראל ותוסיף תעסוקה ותקנים לחוקרים שישמרו על מ עמדה האקדמי החזק של מדינת ישראל. זהו יום שמח לאקדמיה הישראלית, ל-13 אלף הסטודנטים במקום – יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, וכן לעיר אריאל שנמצאת בלב הקונצנזוס הישראלי”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פונדמנטליזם שמחזיק נשק גרעיני הוא סכנה לעולם כולו

אריק זיו ויזר

ריבלין בעקבות פרץ : “יש לקבוע קוד התנהגות חדש”

אלי חזן

המאבק של רגב הצליח : יסובסדו משכנתאות לזוגות צעירים

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד זוכרת את בגין במרכז לזכרו

אריק זיו ויזר

אושר בטרומית: יבוצע חילוט לרכוש מחבלים

אריק זיו ויזר

יום שני של התעוררות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן