16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

חוטובלי מזמינה את צעירי הציונות הדתית להיות חלק מהליכוד

חברת הכנסת ציפי חוטובלי לצעירי הציונות הדתית: "מקומכם אתנו בליכוד"

 

 

בימים אלו, בהם היחסים בין הממשלה לציונות הדתית אינם יציבים, מי שנעמדת בחזית ההסברה הליכודית מול הציבור הדתי הלאומי היא חברת הכנסת ציפי חוטובלי.

בתחילת השבוע השתתפה חברת הכנסת ציפי חוטובלי בכנס ירושלים בפאנל שעסק בקידום מנהיגות צעירה מהציונות הדתית. חברת הכנסת חוטובלי טענה שם בתוקף שהמפלגות של הציונות הדתית מייצגות גישה ישנה וסקטוריאלית, וכי הציבור הדתי לאומי מעוניין כעת במעורבות בהנהגה הלאומית, ועל כן מקומה של מנהיגות צעירה מהציונות הדתית מצוי במפלגת הליכוד.

חוטובלי ציינה את הליכוד כמודל בריא של מפלגה, בה יש הפרייה בין-דורית בין ההנהגה הוותיקה, דור הביניים ודור העתיד של הצעירים. כלפי דבריו של אורלב כי בכוונתו לשריין מקום לצעירים במפד"ל אמרה חוטובלי: "במפלגה שנאבקת על לעבור את אחוז החסימה, אין שום דרך לכניסת כח צעיר ורענן". דבריה של חוטובלי נאמרו בפני קהל של כ-400 איש מהציבור הדתי לאומי.

מאוחר יותר השבוע, באירוע חנוכת בית המדרש באיתמר, לזכרם של בני משפחת פוגל שנרצחו באכזריות לפני שנה, חברת הכנסת חוטובלי שיבחה את הממשלה על אישור התב"ע לבניין בית המדרש, וקראה להמשיך ולבנות ביו"ש, גם בלי אירועים אכזריים וקשים כמו באירוע באיתמר. חוטובלי הסבירה, ברוח פורים, שלפעמים אנו מתברכים רק בעזרתם של צוררים אכזריים, וקראה: "למה צריך לחכות לארור המן? ממשלת ישראל יכולה לבנות ולאשר תכניות תב"ע גם בלי פיגועי טרור. ממשלת ישראל צריכה לבנות בכל מקום ולהחיל את ריבונותנו בכל מקום גם בלי מעשי הזוועה שראינו כאן. עם ישראל מוזמן לראות את פניה היפות של ההתיישבות כי אין להתיישבות פנים אחרות רק פנים יפות".

חוטובלי סיפרה במקום שכשניסתה לקדם את עניין עונש המוות לרוצחי המשפחה, היא התקשרה לאביה של רותי פוגל הי"ד, הרב יהודה בן-ישי, וזה אמר לו ששאלת העונש לרוצחים אינה מעסיקה אותו. "הראש שלו היה באחדות ישראל, איך לא פוגעים בצה"ל, איך לא מבקרים את ממשלת ישראל. המשפחות לימדו אותנו פרשת זכור אחרת. לא זכור את אשר עשה עמלק, אלא זכור את אודי ורותי הי"ד, זכור את מורשת הנטיעות מנצרים, זכור את התורה, זכור את היישוב כאן איתמר, זכור את עם ישראל".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דו"ח מטות ערים: שרי ליכוד בזינוק

אריק זיו ויזר

הכנסת עצרה למען גלעד שליט, הסנאט הצרפתי ישקול הצגת תערוכה לכבודו

אריק זיו ויזר

פינוי ישראלים, פיצוי לערבים/ מאת ח"כ יולי אדלשטיין

אריק זיו ויזר

משה בר פונה לחקיקה חברתית

אלי חזן

זועבי ממשיכה להסית ולהתסיס!

אריק זיו ויזר

רובי לא שכח את גלעד שליט

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן