26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חוטובלי :”לא מוכנה לבחור בין שני סוגים של מוות”/ מאת:אריק קלנר

במפגש נוסף מטעם הפורום הלאומי בליכוד, שנערך ביום חמישי, ט”ז בכסלו (03/12) בסניף הליכוד בחיפה נכחו למעלה מ- 50 חברי ליכוד וחברי מרכז. נושא הדיון היה מטבע הדברים הקפאת הבניה ביהודה ושומרון והעובדה שהליכוד מתקשה לשמור על ערכיו לאחר שמגיע לשלטון.
ציפי הדגישה בדבריה את העובדה ששני הנושאים המרכזיים שהבדילו בין הליכוד לשמאל בשנים האחרונות – ההתנגדות למדינה פלשטינית והמחויבות להתיישבות ביהודה ושומרון נסדקו ו”שלא נבחרנו כדי בשביל הקפאת ההתיישבות”.
היא הסבירה שהסדקים בעמדות נובעים מהסיבה שאיננו מתייצבים למען ארץ ישראל וההתיישבות בה מטעמים ערכיים – שזו ארצנו – אלא מסתתרים כל הזמן מאחורי טיעונים ביטחוניים – טקטיים ואסטרטגיים. ציפי גם הביעה את התנגדותה להבדל שיוצרים בין ירושלים ליו”ש.
כמו כן דחתה את האפשרות שההקפאה נעשית בתמורה למהלכים נגד אירן והסבירה שגם אם כך היה הדבר, הרי שויתור על יהודה ושומרון הוא איום לא פחות מהאיום האירני והיא “לא מוכנה לבחור בין שני סוגים של מוות”.
ציפי ביקשה מהפעילים לעזור ולדחוף את חברי הכנסת שיושבים על הגדר, ובנוסף לפקוד חברים נוספים מהמחנה הלאומי לליכוד מתוך הכרה ברורה שזו הזירה בה יתקבלו ההחלטות שישפיעו על גורל האומה.
ציפי בירכה על המפגש, הסבירה את החשיבות הגדולה של התעוררות פעילי השטח וקיום כנסים דומים במקומות נוספים.
ציפי דיברה גם על פועלה בכנסת, על חוק “אחדות הצבא” שהיא מקדמת עם ח”כ אריה אלדד, סיפרה על ניסיונותיה לשכנע שרים להתנגד להקפאה.
פרט לשאלות ובקשות להחריף את ההתנגדות לנתניהו, החברים העלו את נושא עסקת שליט, ביקשו לפעול כנגד התקשורת (לדוגמה – לאזן את רזי ברקאי בגל”צ עם מנחה מהאגף הימני ועוד…) ובקיצור – לשלוט במדינה ולא רק להגיע לשלטון.
בנושא התקשורת – ציפי הבטיחה לבדוק ולטפל.
לאורך כל המפגש נשמעו קולות אכזבה קשים מנתניהו ומהעובדה שהוא סוטה באופן מוחלט מכל הציפיות ממנו ושיש להחליפו, אך עם זאת נראה היה שהחברים מתקשים למצוא מועמד אלטרנטיבי.
לאחר שציפי סיימה את דבריה, לקראת סוף האירוע אמרתי לחברים את הדברים הבאים:
“אתם מכירים אותי ויודעים שבהתמודדות שבין נתניהו לפייגלין תמכתי במשה. רבים מכם התווכחו איתי באותו הזמן והסבירו שצריך לבחור בנתניהו כדי להגיע לשלטון ושהוא בבחינת ‘הרע במיעוטו’…”
ובדרך ההלצה המשכתי



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לזכרך, מתהומות ליבנו אח וחבר

אריק זיו ויזר

שלש שנים לגרוש – סיכום ביניים – משה פייגלין

אריק זיו ויזר

מה שנכון לעשות עכשיו /מאת: בלהה ניסנסון

אריק זיו ויזר

תקשורת והגינות פוליטית/ מאת :אסתר שושנה לזרוביץ

אריק זיו ויזר

אילן כהן: “לקרוא רחוב על שמו של רא”ל שחק ברעננה”

אלי חזן

ליפקין ישלם, הרמלין יחגוג

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן