18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

חוטובלי : “הליכוד לוקה בסכיזופרניה לגבי עניין שתי המדינות”

אמש במכון ז’בוטינסקי חזרו הצעירים בליכוד לחיים ברב שיח שנערך בהשתתפות סגנית השר ציפי חוטובלי מחד ואלי חזן מאידך. לראשונה מזה שנים הביעו צעירים בתנועה את דעתם האידיאולוגית 

 

רב שיח פנים תנועתי בליכוד התקיים אמש במכון ז’בוטינסקי בנושא פתרון שתי המדינות כאשר סגנית השר ציפי חוטובלי ופעיל הליכוד אלי חזן קיימו רב שיח בהשתתפות צעירי התנועה. את רב השיח הנחה ח”כ לשעבר יוסי אחימאיר והשתתפו בו מעל 100 צעירים – מכל קבוצות הצעירים בליכוד : צעירי הליכוד, הדור הצעיר, הקבוצה הגאה, המטה החרדי בליכוד ואחרות. את הרעיון לקיום הערב הגה ראש המטה של חוטובלי – דוד בן גיגי. 

 

חוטובלי אמרה : “יש סכיזופרניה בתנועה שלנו ואנשים מושכים אותנו לכאן או לכאן. כתבים פוליטיים אוהבים לכתוב שאין לנו חזון ושום מפלגה לא יכולה לשאת התענוג הזה של אי חזון”. היא הוסיפה : “נאום בר אילן של ראש הממשלה מעולם לא אושר במוסדות הליכוד. חברי התנועה שלנו מעולם לא הסכימו לייסד מדינה פלסטינית. האב הרוחני שלנו, זאב ז’בוטינסקי, התנגד למדינה נוספת בארץ ישראל”. חוטובלי הדגישה את חשיבות שלמות הארץ על פי חזונו של ז’בוטינסקי ואמרה שויתרנו בעצם על החלום הזה עם הקמת ממלכת ירדן.

“עלינו לספח את יהודה ושומרון בתהליך של 20 שנה שבו נשים את העלייה כפרויקט לאומי וכך יווצר מצב שבו המיעוט הערבי יכיל 25%, שזה 5% בסך הכל יותר מהיום” הסבירה חוטובלי את חזונה. 

 

חזן, המשמש כסמנכ”ל מכון ירושלים לצדק (וגם עורך ליכודניק ומרצה במרכז להכשרה פוליטית) חלק על דעתה של חוטובלי בטענה שישראל לא יכולה לקלוט מיליון עולים. “הלוואי והיינו יכולים לעשות זאת אבל הביטו על היחס של הממסד הרבני לרפורמים ולקונסרבטיבים בארה”ב שהם רזרוואר העלייה שלנו”. בנוסף הוא הדגיש שהוא מתנגד לתת אזרחות לתושבי הרשות הפלסטינית. “הביטו מה קורה בלוד. זאת קטסטרופה של ערבוב ערבים ויהודים. הביטו מה קורה בגבעה הצרפתית ובפסגת זאב בירושלים. בנות יהודיות לא יכולות ללכת ברחוב מבלי שיהיו מוטרדות על ידי ערבים. אם מאשימים אותי אז אני אומר שכן, אני גזען יהודי. אני בעד מדינה יהודית אך גם דמוקרטית עם רוב יהודי מוצק”. על פי חזן “נתניהו נאם את נאום בר אילן כי הוא הבין שאי אפשר להמשיך במצב הזה. הוא גם יצר תנאים ששומרים על האינטרסים הישראלים המהותיים כמו מדינה פלסטינית מפורזת, ירושלים מאוחדת והכרה מלאה במדינה יהודית”. 

 

לאחר שני הנאומים שאל הקהל הצעיר שאלות ואף הביע את דעתו – דבר שלא נעשה שנים בתנועה. בסוף הערב הורמה כוסית לשנה החדשה. 

 

יצויין שבחנוכה עתיד להתקיים ערב נוסף של הצעירים בליכוד והפעם בהשתתפות סגן השר אופיר אקוניס. 

 

אחד הצעירים אמר אמש : “אין ספק, הארגון של הערב הזה מוכיח שמשהו חדש בליכוד מתחיל”. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגש לביא עם השר ארדן

אריק זיו ויזר

שימו לב לתא הליכוד באוניברסיטת אריאל

אלי חזן

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

ברונשטיין מאמין בצוק איתן

אריק זיו ויזר

יואב קיש מחבק את צעירי הליכוד

עינר אביב

קול קורא להתנדב ביום הבחירות ולעזור ללביא לנצח !!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן