19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

חדשות 2 דיברו על הכל חוץ מצמצום הוצאות מעון רה”מ

אזרחי ישראל ראויים לתקשורת מאוזנת יותר

 

הזלזול באינטליגנציה של צופי ערוץ 2 שבר אתמול שיא נוסף: בזמן שמשרד ראש הממשלה פרסם נתונים המעידים על צמצום של 19% בתקציב מעון רה”מ, העדיפו בערוץ 2 לדבר ולעדכן את הצופים בשלל ידיעות חדשותיות למעט הידיעה הזו.
בשנה האחרונה כמו גם בשנים שלפני כן, ידע ערוץ 2 לפתוח מהדורות בכותרות דרמטיות על בזבוז מיותר וטרח לעדכן אותנו לאן הלכה כל אגורה מבוזבזת אך כנראה שלעורכי החדשות יש סטנדרט כפול לביקורת עניינית. כשרע – משדרים, כשטוב – מתעלמים. וכפי שהתברר בחודשים האחרונים, גם על ה”רע” שערוץ 2 משדר אפשר לחלוק.

לפני הבחירות, דאגו בחדשות 2 כחלק ממסע התעמולה לפרסם את הצהרות ההון של נבחרי הציבור. השקיפות עניינה אותם מאוד. כל יום, שעה שעה, התעדכנו הצופים בנתונים שהעבירו חברי הכנסת (רובם מהצד השמאלי של המפה הפוליטית) ובעקבות הצורך העז בשקיפות עולה השאלה: האם אין זה ראוי שגם ערוץ 2 יהפוך לשקוף קצת יותר? רוצים שקיפות? תתנו גם. אפשר להתחיל בגילוי נאות של עמדותיהם הפוליטיות כל כתב, מגיש ופרשן. נאה דורש נאה מקיים. 

כאמור, סטנדרטים כפולים הפכו לענין שבשגרה בערוץ 2. אף אחד לא מבקש פרגון, אלא דיווח שאמור להתווסף לענין שכנראה מטריד את ערוץ 2 כבר זמן רב. ידוע שהדאגה לכספי הציבור חשובה לחברים מחדשות 2 אבל כנראה שכאשר מדובר בחיסכון ולא בבזבוז, החברים שם לא ששים לשדר.
דרך אגב, להרס של בנין בתל אביב, היה זמן מסך. לא מדובר בבנין בעל חשיבות לאומית היסטורית כלשהי, פשוט בנין שנהרס לצורך הקמת מגדל מגורים, מסוג הדברים שקורים בכל יום בסביבת מגוריכם. חתיכת סקוּפ.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גם הנכים צריכים ליהנות מהדרך.

אריק זיו ויזר

עמוד ענן – ללמוד מהעבר ולהמשיך קדימה

אלי חזן

עד מתי ?

מוטי אדרי

הליכוד, קדימה, השוויון בנטל וחבר הכנסת פלסנר.

אלי חזן

פרשת שלח לך : לראות את הטוב או את הרע

אלי כהן

מיהו חרדי?

אלי חזן
דילוג לתוכן